Jl

• Trådstartare Trådstartare GustafoSkimaster88
  • Start datum Start datum
Jl
Haha din farsa är snål men har du ngn koll på hur mycket det kostar ungefär att satsa lite halvseriöst på det där med tränande och tävlande :P

Jl
SkimasterGustafo88:
"Men hallå! Bra jackor e bajsdyrt!!! Farsan e snåål!!"
"Jag har en kort Canada Goose, går dom att köra me när det e kallare?"
"Asså JL-jackan gick på 3.. Det e för dyrt. Pappa e dumsnål (ni vet hur halvrika gubbar är...)"
"Men hallå! Bra jackor e bajsdyrt!!! Farsan e snåål!!"
"amen everest SUGER!!!"

Jl
det handlar om hur man prioriterar.. jag prioriterar Oudoor kläder före "vanliga kläder" så jag ser väl ut som en Ola Skinnarmo i skolan men men.. jag trivs med det..

Jl
JL....... FJOOOOOOOORTIS!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHA ...... =D

Nä , allvarligt... låt killen köra i vilka kläder han vill... esse ett fritt land.

Jl
det är på tiden att han tagit sig hit till freeride =).

MM som sagt skaffa ett jobb...

Och everests jackor en del av dem iaf är väldigt bra och även cross är grymt prisvärda.

Jl
Den där Skimaster verkar veta väldigt mycket om skidor, men ändå vill det sig inte. Kanske det var länge sedan Ö-malm fick sig ett rejält dump, för inte fan kan man åka skidor i Tenstabons favoriserade stöldobjekt då man inte längre kan åka buss där(Tensta). Å andra sidan kanske det tar död på alla stölder av gäss och dylikt bratmaterial. För vad vore världen utan våra kära föräldrar?

Nej, vet du vad lilla skidmästare. Gräv ned dig i en bivack i Humlegården och ta dina dunjackor med dig, för det är trots allt ett fritt land.

Jl
men JL är ju förmoldigen världens mest överskattade märke......alla turches har det o alla tror dom e as tuffa med dom...........uuuuuuuuusch...hälsa snålgubben

Jl
I will -_- Men åter igen: Jag bara frågade om ngn sett klädera och om de verkade OK. Jag har inte tänkt att köpa dom!! Men shiiit vilken reaktion!!! Bli sur på mig för att jag frågade om skiten verkade OK? Det är NI som behöver "coola" skidkläder för ni måste kompensera er åkning. Punkt. Nu lägger vi ner den här tråden.

Jl
Om man funderar på att åka i en Canada Goose så kan man väl lika gärna åka i en JL, sak samma.
Men det här med gul jacka, jag har en Four Elements-jacka som är väldigt gul och den är då fan inte ett dugg ful!!
Rekommenderar den förresten för det är en jäkligt bra jacka. Kostade 3500 men fick den för halva priset som tur var (för 2 år sen iofs).

Jl
Verkar vara mycket torpare här som blir osäkra när det kommer en mer flashigt designad utmanare till alla gamla tråkiga helyllejackor. Är väl någon forma av bortträngande eller förnekande...

Jl
....kan bara konstatera följande

Skidmästarn loggade av 21.24 igår kväll....och loggade på 08.52 i morse.........det är riktigt....är man 16 så ska man sova tidigt....

Men en fråga i denna extremt intellegenta diskussion.....kan han åka skidor ????

Tillbaka
Topp