Jl

• Trådstartare Trådstartare GustafoSkimaster88
  • Start datum Start datum
Jl
gustafo!!
alltså om du nu har så fina och dyra kläder som en kort goose jacka. borde du inte ha råd att köpa en riktig och funktionell skid jacka istället för att bara vara pinsam i liftkön? klankar inte ner på dig för dina kläder men vafan sånt hör inte hemma där... köp en riktiga skidkläder ffs!!

Jl
Att ens diskutera om man kan åka in en JL jacka är de mest befängda jag någonsin hört... JL är kanske den största kopieraren i världshistorien... Ni som är tillräckligt gammla för att komma i håg JL:s gamla logga och de klassiska surf märket hangten kommer säkert att se en slående likhet... lika så mellan den nya och WE loggan för att inte tala om JLsport och arnett loggan... kan inte gubben hitta på en egen logga? O fan häldre en Everst jacka än JL. Men får jag välja själv så blir det lätt och utan konkurans FourElements.

Jl
Haha. Fan vad jag gillar dessa oseriösa och fjantiga trådarna. Tacka gud för att detta forum är dåligt bevakat. Då har man alltid något kul att läsa.

Jl
First things first, Kalle Kax: Du är 25 bast och har sämre språksinne än min guldfisk. Ta ett år ledigt från åkningen och läs in svenska A-C på komvux.

Så till alla borrar som klankar ner på grabben och hans jackor: Det finns två scenarion.

1 Grabben har på två dar skrivit två inlägg om att åka i Gås respektive JL-boll, han driver ju med er, och sitter antagligen i sitt top-of-the liniga klättermusenställ och asgarvar åt er

2 Han tror att gåsar och JL jackor är bra. Utnyttja er kunskap och skriv något liknande texten nedan:

Angående gåsen: Visst kan det va skönt att ha en varm jacka, men den kommer nog va rätt klumpig att åka med. Dessutom kommer du bli utskrattad av alla snobbar som tycker att man måste köpa ett skidställ för 6000 även om man bara åker 4 dar om året.

Om JL jackan: Jackan ser förbannat cool ut tycker jag, men den verkar inte så funktionell. Om du ändå är sugen på den, vänta ett tag tills du hört några omdömen om kvalitén.

Jl
Ingen som tänkt tanken att hans familj kanske blev fattig då dom lade alla sparpengar på gåsen och har därför inte råd med kycklingen. Grabben är kanske urfattig?

Jl
jon har väl just blivit sponsrad av JL.

va tycker ni om det då?? nu kommer väl alla köpa kläderna haha

Jl
Äh, det jag såg var glammiga retro-inspirerade skidkläder http://jlwebshop.eastpoint.se/grej.asp?ID=3195 .
Jag vidhåller att det är kul att de släpper en kollektion och undrar samtidigt vart Skiyot-jackorna tagit vägen?

GustafoSkimaster88>>för din egen skull borde du nog köpa en mer allsidig jacka, kvaliten må vara bra, men om du åker så mycket som du säger att du gör kommer kan det väl vara bra med en riktig krage/huva på jackan, om det är de här kläderna du menar http://jlwebshop.eastpoint.se/grej.asp?ID=3195 så ser vem som helst att de bara funkar när det är vinstilla och solsken

Jl
Det är lite synd att "alla" antagligen kommer köpa JL kläder bara för att jon fått spons. Det känns som att allt för ofta köper folk det dom vill och inte det dom behöver...

Jl
Det är ju bara skit bra att JL släpper en skidkolektion. Jag tycker att det är ett lyft för den nationella och internalionella skidvärlden. Nu kan man ju se vilka som är 08-er på jackan och inte bara på åkstilen. Och färgen gör ju att dom blir lätta att se på långt håll så man har gott om tid att dra på lite och spruta snö i ansiktet på dom när man glider förbi.

Jl
Okej, inget elakt! Men jag skulle inte ha på mig en JL-tröja om jag fick den! Hela denna stade full med sånna! Stör mig nåt så grymt!
Finns bättre att lägga pengar på!

Jl
Men jag tror knappast att Jon kommer att glida omkring i jl-kolektionen i backen. Det skulle antagligen göra att dommarna gav honom lägre stilpoäng i alla tävlingar.

Jl
Jon är ju sponsrad av oakley, så han glider väl runt i puffyjacket antar jag.

och thullan, Orage, Oakley, Helly Hansen, Four Elements och sånt är Snygga grejer, som passar både bräd- och skidåkare. men du kan ju köpa en fin glitterbomb i rosa om du vill, du blir säkert en poppis i backen.

Jl
FredrikB: klart man kan det, men oftast så har man t.ex. ett för goggles, ett för skidor o.s.v.. i Jons fall så gör Oakley både sjyssta kläder OCH goggles :)

Jl
jaja.. det blir nog bra det där.. kan vi inte bara lägga ner denna tråd nu börjar bli lite dryg.. Vi kan väl ta fram den om något år eller så och skratta åt den då!? =D

Den är mycket roligare än Dippan helt klart!

Jl
alltså gustav, är du seriös, så ska jag fan ta mig och slå dig lite med min pappas(ni vet halvrika pappor, som inte åker så mycker skidor längre, alltså som har 2m rostiga stålkants skidor) skidor på dig några gånger.

Tillbaka
Topp