sture-sson
Ny medlem
Jobb i Chamonix!?
Hej!
Är på jakt efter DIG med kunskap och erfarenhet av Chamonix. (eftersom jag saknar det själv)
Allt tyder på att jag kommer göra säsong i detta mytomspunna område!
MEN jag har inte möjlighet att komma ner till förrens i början på Januari -06, hur är det med jobb?är jag försent ute då eller finns det jobb kvar även då? har boendekostnad och säsongskortskostnad ordnad så det är endast uppbehället som jag behöver tjäna en slant för.
tacksam för alla svar och fakta i frågan!
mvh
/"sture"
Är på jakt efter DIG med kunskap och erfarenhet av Chamonix. (eftersom jag saknar det själv)
Allt tyder på att jag kommer göra säsong i detta mytomspunna område!
MEN jag har inte möjlighet att komma ner till förrens i början på Januari -06, hur är det med jobb?är jag försent ute då eller finns det jobb kvar även då? har boendekostnad och säsongskortskostnad ordnad så det är endast uppbehället som jag behöver tjäna en slant för.
tacksam för alla svar och fakta i frågan!
mvh
/"sture"