Jobba för JT alpin i vinter 06/07?

Jag skall jobba för JT i vinter! skall bli gött att få åka mkt skidor i Hemsedal! Skall du med på resan 14-17 till hafjell? isof ses vi där!

14-17 hafjell?? konstigt namn på en resa... hur är det i hafjell förresten? Blev ditlurad med skolan vecka 2... åkning verkar hemsk men hur är partyt?

Det e en resa som JT-alpin ordnar 14-17 december för nya reseledare! Har bara varit i hafjell en gång tidigare då var skidåkningen bra men partyt får man nog ordna själv! inte mkt till afterski eller annan fest har jag hört.

Tack där, skidåkningen är alltså ite dödsdömd... Min stuga ska ha afterski varje dag, alla är välkommna

Skidåkningen är bra så du har inte blivit lurad, Hafjell kan faktist erbjuda ett par fallhöjdsmeter mer än hemsedal sen har man en ny gondollift till i år.

Vad mysigt. Utanför pistmaskinens onda spår då? Finns det någon topp att traska till eller något hemligt åk du kan avslöja?

Jo, läste den. Men vad trors om att knata upp till toppen och ev. ta baksidan ner enbart för att få en helvetisk tillbakatur och kanske ett bra åk?

Tillbaka
Topp