Jobba i Alperna?

  • Trådstartare Trådstartare Alptjejerna
  • Start datum Start datum
A

Alptjejerna

Guest
Jobba i Alperna?
Hejsan!

Vi är två tjejer som är väldigt sugna på att åka ner och jobba i alperna de sista månaderna av säsongen, det spelar inte så stor roll var, men gärna någon större ort som Chamonix, Saalbach, Val Thorens eller liknande. Undrar bara hur man bäst får tag i boende innan man åker ner och om det överhuvudtaget finns några jobb så här sent på säsongen!

Tacksamma för alla tips!

Vi ses i backen!

Emma och Sofie
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp