Jobba i Biarritz

Sandy87

Ny medlem
Jobba i Biarritz
Hej, jag ska försöka att inte upprepa de frågor som många redan har ställt om surfing i Biarritz, mycket bra tips och länkar där! Jag funderar på att åka dit i början av sommarn och tänkte om någon har lite jobbtips eller kanske till och med något nummer eller mailadress man kan höra av sig till. Jag pratar ganska bra franska och har tänkt att jag ska lära mig ännu bättre!

Jobba i Biarritz
Hallå. Jag har också tänkt åka till Biarritz i sommar, dels för att läsa upp franskan, men också för att surfa och kanske jobba lite. Tanken är att stanna över hela sommaren. Känns dock som att man inte riktigt vet vart man ska börja leta när det gäller boende osv. De flesta lägenheter jag hittar hyrs bara ut veckovis...

Jobba i Biarritz
Hej! Jag är också väldigt sugen på Biarritz i sommar, jobba och prata franska och så klart prova på surfing, vilket jag aldrig gjort förut. Skulle isf vilja dela boende med någon/några samt höra om det finns tips om var man kan söka jobb?

Jobba i Biarritz
tja! ja har samma planer, men det är jobbdelen som är krånglig.
tror det finns en del tips på surfsverige.se!

Jobba i Biarritz
Är det någon som kommit nån vart i letande efter boende osv? Någon som vill dra ner och kanske dela boende?

Tillbaka
Topp