Jobba i Hemavan

Emma_K

Ny medlem
Jobba i Hemavan
Jag undrar om det är någon som har jobbat uppe i Hemavan. Jag undrar mest hur gemenskapen bland personal är,boende osv. Har varit mycket å åkt där så jag kan backarna osv. Men resten är jag inte så haj på. Har nämligen ett jobb som skidlärare, och aktivitets nisse på G.

Jobba i Hemavan
Vet inte hur det är i hemavan, men vi är ett gäng i tärnasby som går på snowboard-linjen och vi har ass ball. hoppas du kommer upp. backarna öppnar om 1 1/2 månad.

Ha det gött/ponatn

Jobba i Hemavan
tjena emma k!
du kan vara lugn , vi som är i hemavan är ett bra gäng med riktigt bra sammanhållning, enda nakdelen är dock boendena, dom har några få ställen som strömma anställda får , vi andra som jobbar på krogarna får oftast lösa det själva , vilket slutar med hsb området med dyr hyra.
see you on "kungs"

Jobba i Hemavan
Hej Emma!

Jag har jobbat 3 säsonger i liften i Hemavan. Det har varit så grymt kul, jättebra sammanhållning bland personalen. Men som sagt, boendet kan va lite svårt. Om du inte hittar nåt annat, så kolla om du kan få bo i "Baracken", som Strömma rår om. Helt enkelt en barack med 4 rum med våningssängar och gemensamt kök å vardagsrum. Rätt billigt att bo där och möblerat. Vi kanske ses i Hemavan i vinter då!

Lycka till!//Therese

Jobba i Hemavan
tje...

har jobba 2 sesonger der,og planlegg å jobb kommende sesong..
men dem har solgt nesten alle hsb-legenheterna,så boende i hemavan kan man nesten bare glømme... men ser bedre ut i tarna......
har vært best i hemavan,men for park-rotter er det bedre i tarna.......

det løser seg forhåpentligvis, bare man får ÅKA SKIDOR!!!!!!!!!!

-rock on-

Tillbaka
Topp