jobba i sälen 05/06?

jobba i sälen 05/06?
det är inget fel med sälen gillar man trevligt folk mycket fest och köttmarkand varje söndag
jag gillar att åka park.finns en hel del bra parker i det området

jobba i sälen 05/06?
har ni något tips på boende
jag ska upp och jobba 9 veckor med start vecka 2
ska man annonsera i lokaltidning kanske (om dem har någon)

någon som har en plats över någonstans i närheten av lindvallen

jobba i sälen 05/06?
jepp jag ska upp redan den 14 november och börja jobba på stadium hundfjället, ska bli jäkligt skönt och slippa den slaskiga vintern på västkusten.
nån som vill ha skjuts upp från gbg trakten? kör väl upp helgen den 12-13 tror jag.

jobba i sälen 05/06?
Är det någon idé att åka upp till sälen/åre och söka jobb på plats t.ex bartender, servitör diskplockare mm. Jag har gått hotell & restaurang, har jobbat som servitör/diskplockare i tre år och bartender i ett år på en nattklubb.Finns set nån chans att få jobb eller är jag för sent ute? Är det fler som hade tänkt och göra så?

jobba i sälen 05/06?
Jajamen drar upp sista denna månad så man hinner festa lite under stadium helgen där den 2:a dec. Lindvallen blir det iaf för min del..cs i backarna eller i dimman.

jobba i sälen 05/06?
Tjohoo här är en till som ska säsonga i Lindvallen. Kommer att jobba på restaurang Bistro 303. Hoppas på att det kommer bli en skön säsong ha det gott så länge så hoppas jag vi kan ta en öl eller två tillsammans nån gång. Har ju hela säsongen på oss menar jag. Ha det gott så länge vi hörs.

Hälsningar Kalle Andersson

Tillbaka
Topp