jobba i trysil....

• Trådstartare Trådstartare jossan_24
  • Start datum Start datum
J

jossan_24

Guest
jobba i trysil....
är det någon som ska upp till trysil o jobba nu när säsongen sätter igång...???

jobba i trysil....
Förhoppningsvis ska vi upp (2st) i mitten/slutet av december. Vi ska upp på intervju i nästa vecka så då får vi se hur det blir. Vi letar dock fortfarande efter bostad så om du har några tips så får du gärna dela med dig dom. Jag skrev en ny tråd om just boende så vill du så får du gärna lägga ett svar där om du har några förslag.

När du ska du själv upp? Och vad ska du göra?

jobba i trysil....
Halloj Jossan!!

Jag ska också förhoppningsvis upp i början på december.. Ska på en sista intervju/besök på måndag. Håller tummarna!

jobba i trysil....
Tja. Går på Svenska turism- och skidlärarlinjen i Orsa. Min klass går ut nu i December och jag vet att 5 st ska till Trysil å jobba skidskola i vinter. Gå in på min sida å klicka på Samuel Åberg... han vet lite mer. Ha de gött!

jobba i trysil....
Är det någon annan här på freeride som ska jobba för Trysil Resort i vinter? Vi har fått ackord arbete som städare, betalt per stuga vi städar fre-sön. Någon som har någon erfarenhet av sånt arbete? Vi är lite oroliga att dom anställer för många så att vi inte får tillräckligt med jobb för att klara oss.

Vi måste även kunna ta oss runt till Fageråsen på morgnarna. Eftersom vi inte har någon bil så kan ju det bli lite lurigt. Om det är någon som vet med sig att dom ska jobba på den sidan men bor i byn, börjar kl 8.00 samt har egen bil så liftar vi gärna med runt :)

Ps. Vi söker fortfarande efter boende Ds.

jobba i trysil....
ja ska oxå till trysil å jobba, på Sindre, har redan fått boende genom dom
vi ses där gott folk =)

jobba i trysil....
Jag ska med jobba i Trysil i vinter, på ica... Men vi syns i backen! (eller kan ni komma & hälsa på):)

Tillbaka
Topp