Jobba inte i Kittelfjäll!!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
man får det inte bättre än vad man gör det till!

nu var det ju ett tag sen man jobbade där och har hunnit med att jobba på flera andra ställen. och visst va dem dåliga på att ta hand om personalen och gästerna, sten i backarna, lavinfarliga ställen tillgängliga oavspärrade så vilken barnfamilj som helst kan köra igång en lavin..
äckliga badtunnor med en stackars skibum som drar in en kvartsmiljon kr (säkert svart) och får i utbyte en säng och lite halvlagat trådigt kött!

men vafan är det att klaga på! kommer man inte dit för att åka puder, supa och träffa likasinnade? jag tycker att om man ska whina som en liten bitch kan man packa väskan åka hem och snyfta där i stället. Kittelfjäll är ett ställe för riktiga riders. PB kan man säga mycket om, jag säger att jag sällan träffar så drivande människor med hans energi och positiva sätt att ta saker på, sen om han löser dem bra eller dåligt är en annan sak, går det dåligt för han och nån har nåt att säga så säg det till han och ge en hjälpande hand.
detta tycker jag man ska tänka på vart man än är!!

liftchefen jan har jag däremot inget för, oseriös, dålig som chef m.m..
men de andra 2 i liften behnandlade mig jättebra. lärde mig saker och fyllde min hjärna med kunskap om snö och allt därtill så som en chef borde göra tycker man ju.

keep ripping up PB, mathias och marcus och alla andra softa i kittels personalstyrka!

Kort sagt om man tänker JOBBA på en skidort = Säsonga så kan man förvänta sig att ARBETE går före skidåkning eftersom att ARBETE är det du sökte och blev antagen för.
Skidåkning får ske på fritiden.

Om SKIDÅKNING är No1 så bli då BUMMARE istället dvs köp en sunkig husvagn för
1500 spän som, du eldar med ved, sälj din krop för ett liftort och ät kall ravioli direkt ur burken till frukost lunch och middag alla dagar så kan du åka skidor vareviga dag under februari-april och ingen arbetsgivare att ta hänsyn till.

Man får väl inte jobb på ett dataspels utvecklings företag för att bara sitta
och spela spel heller?

/S

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Tillbaka
Topp