Jobba och bo i Vallorcine utanför chamonix

stephanie74

Ny medlem
Jobba och bo i Vallorcine utanför chamonix
Vi söker en självständig kock till ett supermysigt git Bellevue i Vallorcine . Vallorcine ligger 30 min bil eller tågväg fråm Chamonix. Dina arbetsuppgifter är laga mat, göra menyer och planera en del inköp. Dessutom ingår att göra sista avdukningen och färdigställa efter middagen (5-25 gäster).

1630-2230 5-6 kvällar i veckan och 2 frukostar 0700-0930. Schemat ej helt klart men du får givetvis mer exakt schema innan du börjar. Det blir mkt tid till fantastisk skidåkning som ligger runt knuten. Du kan stanna i närområdet där det finns gott om numera känd offpistskidåkning (även lätta pister) eller ta dig 15 min till Grande montet. Gitet ägs av två danskar en bergsguide Asmuss och Lars ingenjör. Dina arbetskamarater blir två fransyskor som pratar hygglig engelska och bor året runt i byn. Det är toppen om du kan franska med det är inget krav. Gästerna är kommer mest från Holland, Belgien och Danmark. Detta är ett litet ställe med gäster som ofta har ett genuint intresse för bergen...
lön1300e månaden heltid (mer detaljer senare) logi kan ordnas och tåget är gratis. Det är bra att ha bil men det går att åka tåg...
Vi behöver dig NU men klarar oss i värsta fall om du kommer efter jul...
Hör av dig !
Ring mig Stephanie 0033 4 50 54 64 30 Om du ringer från en fast telefon så ringer jag upp.

Tillbaka
Topp