Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Jobba som skidpatrull med snowboard?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Swedish-banana" data-source="post: 622092" data-attributes="member: 100163"><p>Ja du, det stod ju inte mycket på deras hemsida. Men jag ska troligtvis till USA till nästa jul så jag kanske plockar upp en split där.</p><p></p><p>Var har du hört om en Lib tech split? Jag har bara sett att Travis Rice har fått några brädor splittade av "Down the Middle" om jag minns rätt.</p><p></p><p>Varför gör inte bolagen skillnad på splitboard och snöskor? En splitboard är ju exakt lika snabb som ett par skidor (förutom när man ska byta från walk till ride mode).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Swedish-banana, post: 622092, member: 100163"] Ja du, det stod ju inte mycket på deras hemsida. Men jag ska troligtvis till USA till nästa jul så jag kanske plockar upp en split där. Var har du hört om en Lib tech split? Jag har bara sett att Travis Rice har fått några brädor splittade av "Down the Middle" om jag minns rätt. Varför gör inte bolagen skillnad på splitboard och snöskor? En splitboard är ju exakt lika snabb som ett par skidor (förutom när man ska byta från walk till ride mode). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Jobba som skidpatrull med snowboard?
Tillbaka
Topp