precis smo förra året haha fyfan, jon måste förbättra head to head systemet...Ojamae sa:Enligt han som ringde så var det sjukt orättvist, PK hade tydligen vunnit sina "matcher" för att de andra krashade.
Det hörde jag också, gjorde nån sw dubbelcork. Sen hörde jag att Mishof körde riktigt bra, bla sw 14.Holmsten sa:russ vad han nu hette, ägde enormt igår ialla fall kom från australien
russ henshaw?Ojamae sa:Det hörde jag också, gjorde nån sw dubbelcork. Sen hörde jag att Mishof körde riktigt bra, bla sw 14.Holmsten sa:russ vad han nu hette, ägde enormt igår ialla fall kom från australien
Yes!Huggybear sa:russ henshaw?Ojamae sa:Det hörde jag också, gjorde nån sw dubbelcork. Sen hörde jag att Mishof körde riktigt bra, bla sw 14.Holmsten sa:russ vad han nu hette, ägde enormt igår ialla fall kom från australien
misty 12Ojamae sa:Enligt han som ringde så var det sjukt orättvist, PK hade tydligen vunnit sina "matcher" för att de andra krashade. Dessutom åkte Jon tydligen ut med nån ny flip mot Simon Dumonts misty 10.
Man har ju sina kontakter i norr...Deespin sa:ganska oväntat tycker jag, dock lät det lite mystiskt "Fick nyss ett samtal att PK vann"
jossi wells. sw doublecork 14Ojamae sa:Det hörde jag också, gjorde nån sw dubbelcork. Sen hörde jag att Mishof körde riktigt bra, bla sw 14.Holmsten sa:russ vad han nu hette, ägde enormt igår ialla fall kom från australien
tj kom 3arobhimself sa:2 a wester
3:a simon duomont