D
Deleted member 65291
Guest
JOI på TV?
jag har me skickat.. men mäst för att alla andra har gjort de och jg tror inte att de hjälper ett dugg..
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
fattar inte heller, vad är mail för nåt? :S :SKruxeliduX sa:hur skicar man mail ?? fattar inte. :S
Skriv at tdu tycker sporten ärmycket sevärd osv. du och många fler skulle bli glada av att se detta på tvSazer sa:ja vill skicka men vad ska ja skriva. De låter liksom lite... ja att säga '' kan ni vissa JOI på tv, snälla ''
albert.svanberg@svt.seaendrew sa:fattar inte heller, vad är mail för nåt? :S :SKruxeliduX sa:hur skicar man mail ?? fattar inte. :S
jag skickade till Robert Aschberg..IndaaaHL sa:Skickat.. jag skickade till Albert Svanberg
men skicka till vanliga svt, de är ju samma redaktion, de är ju bara olika kanaler att sända på.. som alla andra här har väll inte bestämt om dom ska skicka till svt 1 eller svt 2..KruxeliduX sa:svt 24.. länka dit nån +?
Är TV3 bättre eller??alwaysCrash sa:jag skickade till Robert Aschberg..IndaaaHL sa:Skickat.. jag skickade till Albert Svanberg
Vilken kanal gjorde så???handtag sa:skickat. DOm visade ett sammandrag på en halvtimme av Freestyle? då borde dom fan kunna ta sig i manligheten o visa JOI för sista året?
Finns väl inga dödliga själar som har eurosport 2?Einar_Lindgren sa:Men fan era jon!!!! Ursäkta! Det kommer visas på Eurosport 2 har jag sagt!!!! Maila dom om när för bövelen!!!!
Nej men frågan var om det kommer sändas på tv och svaret är jacrilleus sa:Finns väl inga dödliga själar som har eurosport 2?Einar_Lindgren sa:Men fan era jon!!!! Ursäkta! Det kommer visas på Eurosport 2 har jag sagt!!!! Maila dom om när för bövelen!!!!