Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Med Peter 1:a i Ultracrossen så får man väl säga att han regerar i alla fall. Jon lär ju fösöka regera han också i Super pipe idag. Känns ju inte helt omöjligt att han lyckas.
Nog fan lyckades Jon i Superpipe, helt överlägsen.
Kolla på http://expn.go.com/xgames/wxg/2002/.
Sen kan man ju fundera över pipens berättigande i skidvärlden, men det är en helt annan diskussion.
Vill inte gärna göra det hela till en skidor kontra snowboard diskussion. Tycker bara att det finns betydligt roligare discipliner att fokusera på i skidärlden. Halfpipe lämpar sig bättrre för ett redskap med möjlighet att åka lika bra switch som vanligt.
Men nu kan jag inte hålla mig. Visst, Jon kanske snart är ikapp, men kolla på åken från tvåan och trean i skid-disciplinen och jämför med brädåkarnas final.... Dom har långt, riktigt långt kvar till både Jon och brädåkarna.
alltså, kolla på www.expn.com, även om inte jag är så haj på trix och sånt, men nog tycker jag jon olsson förtjänade bättre än en 3dje plats i slopestyletävlingen, eller är jag ute o cyklar om jag säger så?
"Tycker bara att det finns betydligt roligare discipliner att fokusera på i skidärlden. Halfpipe lämpar sig bättrre för ett redskap med möjlighet att åka lika bra switch som vanligt."
Håller med till fullo. Jag menade bara att skidåkarna kan väl också få åka pipe om de vill det. Slopestyle är väl den disciplin som bäst speglar vem som är bäst på att hoppa och där finns också mest utrymme för kreativitet.