Jon byter skidmärke!

Mountain_Man

Aktiv medlem
Jon byter skidmärke!
Enligt obekräftade källor kommer Jon Ollson inom kort att byta skidmärke från Österrikiska Haed till Svenska Extreme. Jon meddelar att han är djupt besviken på sin nuvarande skidsponsor efter bronsplatserna i XXX-Games. Han anser att skidorna inte är tillräckligt spänstiga för att ge den fart och höjd som krävs för att ha en guldchans i tävlingarna och har inte fått respons på sina synpunkter från Haed!

Tillsammans med J.Lindbergh har under veckan kontakt tagits med den svenska skidtillverkaren Extreme. De är mycket intresserade av att omgående ta fram en signaturmodell till Jon som han kan använda i kommande tävlingar. Ryktet säger att Jon redan nu kan ses åka med ett par limegrönt lackade twintitts i Chamonix.

Talesmann från Extreme vill varken bekräfta eller förneka att de har inlett ett samtal med Jon. Men ett flertal iaktagelser har gjorts som bekräftar att Jon under de senaste veckorna vid ett flertal tillfällen synts i direkt anknytning till Extremes lokaler.

Att ryktet är sant bekräftas av de modellskisser undertecknad tagit del av. De nya skidorna kommer tveklöst att bli grymma och en kombination av Jons erfarenhet, Extremes kvalitet och JLs design. Designen är genomgående i pastellfärger med hippieinspirerad grafik. Coolt! Mer information hittar du här http://www.justkidding.com

That´s all kids! / MM

Jon byter skidmärke!
Alltså det här är förjävligt! Extrem är ett sånt stockholm bögmärke!
Jag tror inte jag kan lite på Jon i fortsättningen efter det här! Först JLindebög och nu Extrem rektalsveda! Jävla Jon!

Edit: Ironi, sarkasm, kalla det vad du vill.

Jon byter skidmärke!
åh, jag som har planerat att köpa ett par Mojo bara för att Jon kör på dom, måste jag vänta på att hans nya extrem kommer. Någon som vet exakt när dom nya kommer? [ ;) ]

Jon byter skidmärke!
konstigt det där....

Eftersom han i en intervju i åka skidor så sent som förra året sa att han hade skrivit på ett nytt 3-års kontrakt men Head...

Jon byter skidmärke!
Bra försök, men det föll bland annat på felstavningen av såväl Olsson som Lindeberg och Extrem. Men det kanske var meningen, på något subtilt och underfundigt sätt...

Jon byter skidmärke!
Det kanske helt enkelt inte var en lögn. kanske det fanns en jon ollson som åkte på haed och skulle byta till märket extreme. sånt kan man ju inte veta.

Jon byter skidmärke!
Extreme XXX-games, lackade tuttar och knark inspererade skidor..... hade inte du en son MM?

Det här var fan veckans garv att läsa alla kommentarer. Creds till dig MM!!!

Ojj, kanske lite sent, men ändå...

Jon byter skidmärke!
Jag skulle vilja köpa ett par twintitts... eller inte. nä, ett par "titts" på tjejerna räcker annars skulle man få fnatt

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp