Jon, Henke och Jens

Jon, Henke och Jens
makafone sa:
Huggybear sa:
Jho sa:
Det är så kul när ekdahl försöker vara tuff men får dissen iallafall XD
varför? ekdahl gillar inte stureplans-attityden och står för det. håller med honom helt, hatar den stekiga överlägsenheten hos personer med högre inkomst (läs; pappa eller mamma med högre inkomst) än andra och därför anser att de är bättre personer. vilket för det mesta är helt fel eftersom de tappar allt begrepp om pengar och andra viktiga saker.

och att han blir "dissad" är väll inte heller konstigt, antagligen tycker andra medlemmar här på freeride annorlunda än ekdahl och uttrycker då det. och det är väll helt rätt egentligen. men jag förstår verkligen inte hur det kan vara roande, så var snäll oc hredogör det för mig. jag sitter här och väntar, oerhört intresserad av vad du har att säga.
Så alla som har "högre inkomst" anser att dom är bättre personer än andra?

När du säger så så visar du bara att du har minst lika mycket fördomar mot stureplans-männen som du tror att dom har mot dig.
Det är väl inte bättre?
Precis.

Jon, Henke och Jens
Det är fett nice i Båstad, man behöver ju inte schteeka om man inte vill? Man kan ha stört kul ändå!

Jon, Henke och Jens
haha, det ser inte ut som henke windstedt, sist jag såg han hade han stövlar galonbyxor, orakad och fladdrigt hår, hahaha

Jon, Henke och Jens
För alla glada kan jag informera om att det var även en Vollyboll turnering i Båstad där RedBull hade ett lag(Jag, Henke, Bygges och markus larsson), det var anledingen för vår visit, sen var det inget minus att ta en öl och titta på de väldigt fagra damer som fanns där, nån Tennis ska jag skamligt nog erkänna att vi inte kollade på, men man kan inte hinna med allt....
Så var det med det;-)

Jon, Henke och Jens
jon_olsson sa:
För alla glada kan jag informera om att det var även en Vollyboll turnering i Båstad där RedBull hade ett lag(Jag, Henke, Bygges och markus larsson), det var anledingen för vår visit, sen var det inget minus att ta en öl och titta på de väldigt fagra damer som fanns där, nån Tennis ska jag skamligt nog erkänna att vi inte kollade på, men man kan inte hinna med allt....
Så var det med det;-)
nice

Jon, Henke och Jens
CrashX sa:
makafone sa:
Huggybear sa:
varför? ekdahl gillar inte stureplans-attityden och står för det. håller med honom helt, hatar den stekiga överlägsenheten hos personer med högre inkomst (läs; pappa eller mamma med högre inkomst) än andra och därför anser att de är bättre personer. vilket för det mesta är helt fel eftersom de tappar allt begrepp om pengar och andra viktiga saker.

och att han blir "dissad" är väll inte heller konstigt, antagligen tycker andra medlemmar här på freeride annorlunda än ekdahl och uttrycker då det. och det är väll helt rätt egentligen. men jag förstår verkligen inte hur det kan vara roande, så var snäll oc hredogör det för mig. jag sitter här och väntar, oerhört intresserad av vad du har att säga.

När du säger så så visar du bara att du har minst lika mycket fördomar mot stureplans-männen som du tror att dom har mot dig.
Det är väl inte bättre?
Precis.
jag pratar om stureplans-attityden som begrepp, och med det menar jag den överlägsenhet som kommer med en högre inkomst. jag menar inte att alla som tjänar mycket har den attityden, inte alls. känner "rika" personer som är mycket trevliga. men jag har också varit med om personer som anser att dom är bättre än mig pga att de har mer pengar. det är det jag hatar. men självklart gillar jag inte överlägsenhet även om den inte beror på högre inkomst, men det var ju det, som jag förstod det, som diskuterades.

Senast ändrad:
Jon, Henke och Jens
Huggybear sa:
CrashX sa:
makafone sa:

Det är väl inte bättre?
Precis.
jag pratar om stureplans-attityden som begrepp, och med det menar jag den överlägsenhet som kommer med en högre inkomst. jag menar inte att alla som tjänar mycket har den attityden, inte alls. känner "rika" personer som är mycket trevliga. men jag har också varit med om personer som anser att dom är bättre än mig pga att de har mer pengar. det är det jag hatar. men självklart gillar jag inte överlägsenhet även om den inte beror på högre inkomst, men det var ju det, som jag förstod det, som diskuterades.
Okej.. då kan man skriva: Jag gillar inte folk som ser ner på andra eller tror att dom är för mer än andra.

Jon, Henke och Jens
håller jag helt med om, försökte säga det, men jag kanske inte var tydlig nog. i så fall ursäktar jag mig.

Jon, Henke och Jens
kimkimkim sa:
Jho sa:
ekdahl sa:
båstad, fyfan för tennisveckan. verkligen jättepinsamt.
Det är så kul när ekdahl försöker vara tuff men får dissen iallafall XD
Haha, skönt att Ola satte ekdahl på plats.
gjorde han väl inte, förklarade bara för honom att jag tyckte att det var pinsamt att stureplan ska flytta till båstad för att spruta skumpa och vara almänt helcoola.

alla har väl rätt till en åsikt ditt .....

Senast ändrad:
Jon, Henke och Jens
OlaMelin sa:
Jag tror inte Jon åker dit och tänker; Fy fan vad Stureplan detta känns.
Någonstans måste det ju passerat en tanke i ditt huvud i stil med att han har åkt dit för att ha en rolig kväll tillsammans med Jens och Henke. Om det så är i Båstad under tennisveckan eller tälta i Skövde så kan man väl få roa sig utan att hela tiden bli dömd av ett gäng avundsjuka jibbers på ett skidforum?
Okej, jättepinsamt att vara i Båstad. Nja? Tänk längre än era stavar: 1. Man gillar tennis. 2.Man gillar att roa sig tillsammans med sina vänner. Vad är felet att vara i Båstad då?

Löjligt Ekdahl.

Kan vi inte lägga ner allt snack om vad Jon gör privat? Att han kommer byta sponsor, ok, men att han är i Båstad; nej tack!
ORD ffs!.. Jon har verkligen inte gangster stilen.. men sån är han... han passar lixom inte i det heller.. han är lite mer stil åkare.. som Jim johansson.. dom har mer fin stil.. det är snyggt det oxå... Alla behöver ju itne vara så jävla G!..

Senast ändrad:
Jon, Henke och Jens
"Bratsen" tror att de är bättre än andra för att de har mer cash.

"Arbetarna" tror att de är bättre än "bratsen" för att de anser att man inte ska tro man är bättre än någon annan bara för att man har cash.

Ond cirkel?

Jantelagen?

Kan inte alla bara vara kompisar?

Senast ändrad:
Jon, Henke och Jens
jag förstår inte ens hur man orkar diskutera detta...

JÄVLA NO LIFE!!!!!!!!!!!^^^^^^

Jon, Henke och Jens
Ekdahl är låtsas gangster - Låt han leva sitt liv
Jon - är sig själv, låt han leva sitt liv

Varför såga folk hur dom är? Kan inte killen få vara sig själv och leva sitt liv innan några bittra småkillar ska hoppa på han. Även om han kört läderbögstilen så kör han bättre än er och TJÄNAR MER PENGAR!

Jon, Henke och Jens
Nenne sa:
"Bratsen" tror att de är bättre än andra för att de har mer cash.

"Arbetarna" tror att de är bättre än "bratsen" för att de anser att man inte ska tro man är bättre än någon annan bara för att man har cash.

Ond cirkel?

Jantelagen?

Kan inte alla bara vara kompisar?
Jantelagen skulle jag tippa på. Den mest vidriga lagen som finns.

Jon, Henke och Jens
OlaMelin sa:
Någonstans måste det ju passerat en tanke i ditt huvud i stil med att han har åkt dit för att ha en rolig kväll tillsammans med Jens och Henke. Om det så är i Båstad under tennisveckan eller tälta i Skövde så kan man väl få roa sig utan att hela tiden bli dömd av ett gäng avundsjuka jibbers på ett skidforum?
Okej, jättepinsamt att vara i Båstad. Nja? Tänk längre än era stavar: 1. Man gillar tennis. 2.Man gillar att roa sig tillsammans med sina vänner. Vad är felet att vara i Båstad då?

Löjligt Ekdahl.

Kan vi inte lägga ner allt snack om vad Jon gör privat? Att han kommer byta sponsor, ok, men att han är i Båstad; nej tack!
WORD!

Jon, Henke och Jens
skitzo sa:
OlaMelin sa:

Löjligt Ekdahl.

WORD!
äntligen

Jon, Henke och Jens
fattar inte hur ni kan orka sitta o kommentera en bild på jon olsson o hans homies som ser allmänt glada ut!!!? :s

//mother russia

Senast ändrad:
Jon, Henke och Jens
skulle mer än gärna åka till bålsta om jag va en stekare :( värkar va ett galet festande å mycket folk!!
så dom som har vart där har my respects!! :D

Tillbaka
Topp