D
Deleted member 80259
Guest
Jon Olsson arg på team america?
Självklart är det sant! Jag skulle väl aldrig ljuga om en så banal sak?Martiiin sa:det sorgliga är att det är sant :/felix sa:mellanlandade på arlanda i förmiddags, var lite småhungrig för jag hann inte käka frukost imorse så jag gick förbi donken för en big mac. vem tror ni sitter där om inte självaste WALLNUTS!!! tillsammans med tj schiller. att konfrontera wallisch med den här soppan är inget man kan gå miste om så jag slår mig ned i samma bord med min burgare och börjar fråga lite om hur det egentligen ligger till. visar honom tråden på fr och säger att det är veckans snackis… han tyckte det var en fucking mess och att det var onödigt av jon att gå ut med det från första början även om det var dom som först lagt ut filmen för tidigt. han tyckte jon var lite av en bitch, eller om han sa butch… det var svårt att förstå när han hade munnen full av minimorötter men han tänkte i alla fall inte komma tillbaka nästa vinter.
det var dock inte han som skrivit på jons blogg, utan dumont som hade lackat lite på wallnuts för att han enligt dumont försökte dra sig ur och skjuta över allt ansvar på dumont i och med vänskaps-brevet till jon osv etc m,m… lät ganska vettigt, för mitt i allt kom dumont flygandes och beställde en mc flurry men han satte sig hela TRE bord ifrån oss. ni vet, lite som i en gymnasiematsal! sen när vi gick så sköt wallnuts dumont i nacken med ett sugrör och lite servettepapper han gått och tuggat på. antagligen en längre tids planerad hämndattack för det dumont skrev i wallnuts namn.
men nu skulle han få flyga hem till staterna efter många fotöljnätter i sky city pga ejakullagökull och det var han glad över… mötet var slut och han försvann mot utrikesterminalen medans jag satt kvar och tuggade min big mac… solen bländade mig och i bakgrunden spelades lonely *iiim so looonelyyy* med akon. det var en magisk stund ur tillvaron.
det här är antagligen det längsta meddelandet jag skrivit från en iphone... en iphone som jag även tog lite bilder med i all hast men har problem med mms-funktionen så får lägga upp pics(-or it didnt happen) när jag landar.
bye
Här är bilden jag tog på TJ Schiller i Sky city, totalt inne i Harry Potter och den flygande bägarens värld:
Senast redigerad av en moderator: