Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Jon OLsson-DJ flip
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Scherlin" data-source="post: 284262" data-attributes="member: 49332"><p>Jon olsson har kommit på en ny dubbel flip i park city!!</p><p>han kallar den för DJ flip för att det är en dubbel jon flip alltså han har ju gjort despin 9 sen hur många års sen som helst och nu de sista året har han ju nästan bara gjort rodeo 540</p><p>och så tänkte jon varför kan inte jag lägga ihop dom till en enda flip...han provade på vatten hopp och de gick bra och så nu i veckan provade han alltså på snö..han gjorde både 1080s och 1260s...</p><p> de skulle tydligen komma mer info på www.jon-olsson.com kolla det!!!!!</p><p>är de bara jag som tycker att de här e helt sjukt??</p><p></p><p>kom till jon olsson invitational så får ni se!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Scherlin, post: 284262, member: 49332"] Jon olsson har kommit på en ny dubbel flip i park city!! han kallar den för DJ flip för att det är en dubbel jon flip alltså han har ju gjort despin 9 sen hur många års sen som helst och nu de sista året har han ju nästan bara gjort rodeo 540 och så tänkte jon varför kan inte jag lägga ihop dom till en enda flip...han provade på vatten hopp och de gick bra och så nu i veckan provade han alltså på snö..han gjorde både 1080s och 1260s... de skulle tydligen komma mer info på www.jon-olsson.com kolla det!!!!! är de bara jag som tycker att de här e helt sjukt?? kom till jon olsson invitational så får ni se!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Jon OLsson-DJ flip
Tillbaka
Topp