Jon olsson på tv4

Jon olsson på tv4
Allt är möjligt, men tror inte han kommer greja det. Vi får se 2014 om han finns med på startlistan och om Jens blir 50.000 kr fattigare, ska bli kul och se hur det går iaf...

Jon olsson på tv4
Kolla här killen har inte riktigt 6 ÅR på sig det är en låååånnggg tid. Om han verkligen ger det tiden som jag tror att han kommer göra så kommer han klara det. Det vore ett stort steg för newschoolåkningen:)

Senast ändrad:
Jon olsson på tv4
ErikAndersson sa:
Kolla här killen har inte riktigt 6 ÅR på sig det är en låååånnggg tid. Om han verkligen ger det tiden som jag tror att han kommer göra så kommer han klara det. Det vore ett stort steg för newschoolåkningen:)
håller med, om han verkligen vill, klarar han det nog : )

Jon olsson på tv4
hahaha... fan va coolt om han klarar det :P... men alvarligt 50000 är väll bara fickpengar för Jon ? eller att han får hoppa över frukosten en morgon om ens de? :P
men det är väll iof inte därför han gör det :P

GO JON

Senast ändrad:
Jon olsson på tv4
freedolle sa:
hahaha... fan va coolt om han klarar det :P... men alvarligt 50000 är väll bara fickpengar för Jon ? eller att han får hoppa över frukosten en morgon om ens de? :P
men det är väll iof inte därför han gör det :P

GO JON
Ja fan jag undrar också hur stor roll 50 000 spelar förr jon. Vore kul om han klara att köra OS

Jon olsson på tv4
ErikAndersson sa:
OlzzzoN sa:
Om han fixar det bevisar han motsatsen till det som visa har klagat på i detta forum att Jibbers INTE kan åka skidor, GO Jon
Nej nej nej, det bevisar ingeting för newschoolskidåkarna och är bara ett stort steg för Jon.
Ingen av alla dessa jibbers som knapt kan svänga rätt kommer bli bättre för att Jon, Scherlin och några av dom är duktiga på att åka skidor. Är nog snarare upp till var och en av alla "gangstas" där ute om dom vill lära sig åka skidor eller bara hoppa.

Det jag menar är, bara för att Jon kan tackla lite pinnar och Henke plocka hem NM-titlar betyder det inte att alla jibbers i detta forum blir duktiga skidåkare för det.

Men GO Jon, jag tror han klarar det!

Jon olsson på tv4
OlzzzoN sa:
Om han fixar det bevisar han motsatsen till det som visa har klagat på i detta forum att Jibbers INTE kan åka skidor, GO Jon
Jon är dock en skidåkare från första början, så ditt argument håller inte. Han har tagit åren med träning och käppar innan han började hoppa.

Jon olsson på tv4
jo 50 000 för jon motsvarar väl en 500kr för oss vanliga dödliga.. men skulle vara grymt om han fixade det!

tycker dom kan vända på vadet också, så att byggmark ska vara i x-games 2014!

Senast ändrad:
Jon olsson på tv4
ErikAndersson sa:
Satsar han fullt ut på det så kan det nog gå vägen, för 6 år är lång tid ja.. Vorre kul o se han på startlistan 2014 =)

You-Know-Who sa:
Jag Såg Det Live!!! (på tv)
Ja man är inte van vid att se sånt på tv sporten ;P

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp