Jon olsson, sjukast ever ?

Grunken

Ny medlem
okej jag erkänner mitt misstag, kännde bara inte igen luftinsugen bakom dörren som var större än vanligt och därför tyckte jag det såg ut som reventon

hans-peder

Ny medlem
andreeas sa:
killen lever ut över sina tillgångar, aldrig att han tjänat så mycket pengar.. sry men chansen att han tjänat allt i egna pengar finns faktist inte!
Andreeeeeas:
Du bor i Bromma, eller hur? (troligen är det din mor som tecknat ditt mobilabonnemang...) Har du gått ut skolan? Tror du att cashen kommit flygande till Jon över en natt? Han har haft hyggliga inkomster från sina sponsorer ganska länge och jobbar jävligt hårt med dem. Tänk efter lite innan du spyr ur dig skit.

Carled:
Företagsbil är ett påhitt av skatteverket i Sverige. Jons Lambo är registrerad i Monaco.

v-larsson:
Om du lyckas nå samma nivå (några X-Games-medaljer) och orkar jobba lika många timmar som Jon, så kommer det att gå bra för dig, pöjk. Att han lever ett liv som de flesta av oss bara kan drömma om är glasklart men jag tror inte att du kan föreställa dig hur mycket han sliter. Det är inget eventbolag som gör JOSS/JOI. Det är Jon och Olivia själva som står för nästan 100% av förberedelserna.

Kenson:
Det sundaste inlägg jag läst på Freeride på mycket länge. But you're a good man. Det vet jag ju redan.

h-p

oscarius

Ny medlem
oskar_f sa:
Av: Grunken Online | Idag 16:14 Citera

oscarius skrev:

Grunken skrev:
jo men bilen kostar ändå 1,000,000 euro så företaget lär ju ha payat jäkligt mycket

Callismas 09a murcielago ligger på 3,2 MKR exk. moms.

Fyfan ni har inte koll på ett jävla skit.

Tacka vet jag MM och Carled som vet var spakarna sitter.

vänta lite här va, nu ska vi se hur det är med kollen...
hans nya bil är inte en murcielago. det är en lamborghini reventon. den tillverkas i 20 exemplar och kostar 1,000,000 euro.
Annars så ger jag all cred till jon som verkligen har lyckats och orda med joss och allt!!.

Ooo some one got SERVER! YEAH SON!
Hahahah.

Ni båda got served rätt bad

RickePuff

Ny medlem
Jon är ju helt klart ett av de (eller det) starkaste varumärkena inom freeskiing. Så att hans sponsorer får betala för just detta är väl inte så konstigt. Dessutom har han egna pro-models hos alla sponsorer, som han även varit med och designat. När han signade med JL var det så pass big business att även dagens industri uppmärksammade det. Det kontraktet ska ha varit ett av de större skidvärlden skådat, och han lär inte ha bytt ner sig.

Varje tävling han vinner genererar ju, förutom, prispengar även bonus från sponsorer. Varje publicerad bild eller filmpart detsamma (kanske svårförenligt med videoblogg). Dessutom får han en extra slant för var såld Pro model skida, Pro model ställ, Pro model handske, pro model hjälm...

Det är iaf så det brukar gå till.

För övrigt spännande om Kensson på freeride även är CEO på YNIQ?! Kan va så.

skibum2004

Ny medlem
HARS sa:
hans-peder sa:
Carled:
Företagsbil är ett påhitt av skatteverket i Sverige. Jons Lambo är registrerad i Monaco.
hehe, kom genast att tänka på: http://www.sibiria.se/sounds/sibiria_christian olsson.mp3

klart man är imponerad av jons entreprenörsskap, men att klaga på att folk klagar, du jobbar lite i uppförsbacke, välkommen till internet.
Nu har vi tydligen visst fått en kommunist bland oss här med. Är ju klart han flyttar till Monaco detta land stöder inte han smula ekonomiskt under den korta tid han har på sig att tjäna sina pengar.

HARS

Medlem
kommunist? det baserar du på? tillbaka till grundskolan med dig, eller är det den som indoktrinerat dig ute på lidingö?

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp