jon olssons mode blogg

jon olssons mode blogg
Man får ändå tycka lite synd om killen.

Varför åker Jon fortfarande? Han skulle slutat för 3 år sen. Han löjlar bara ner sig mer och mer...

jon olssons mode blogg
ekebom sa:
Nojlas sa:
ekebom sa:
...En kvinna anses vara underordnad mannen ja, men hon är fortfarande lika mycket värd.
http://auer83.files.wordpress.com/2009/01/o_rly1.jpg?w=300&h=273
24 år var du alltså?
Sorry men måste kommentera detta.

Ja du blev ägd, spelar ingen roll hur gammal han är eller om han la upp en omogen men stört skön bild!

Sen undrar jag varför du tog bort inlägget där du kritiserade min tidigare kommentar? Kan du inte stå för vad du tycker?

Sedan efter du raderat innehållet i ditt inlägg, där du klagar på att jon byter klädstig om vart annat etc, så skriver du att det är okej att byta klädstil etc för det är i ens handlingar man uttrycker vem man är...

Blir inte klok på dig kvinna?!

jon olssons mode blogg
hellbergarn sa:
ekebom sa:
Sorry men måste kommentera detta.

Ja du blev ägd, spelar ingen roll hur gammal han är eller om han la upp en omogen men stört skön bild!

Sen undrar jag varför du tog bort inlägget där du kritiserade min tidigare kommentar? Kan du inte stå för vad du tycker?

Sedan efter du raderat innehållet i ditt inlägg, där du klagar på att jon byter klädstig om vart annat etc, så skriver du att det är okej att byta klädstil etc för det är i ens handlingar man uttrycker vem man är...

Blir inte klok på dig kvinna?!
Det handlar inte om att bli ägd, utan snarare om att jag ville ha lite vettig respons på mitt inlägg eftersom att jag faktiskt besvarade hans frågor, något jag uppenbarligen kunde ha struntat i..

Jag tog bort det jag skrev tidigare, då jag fick ett samtal utav hans gamla klasskamrat från Malung igår som hade berättat en del utav det som stod. Han bad mig att ta bort allt, eftersom att han tyckte det var onödigt att lägga upp sån skit om en person på en hemsida som denna där alla förstorar upp allt..

Ja, ajg tycker absolut att man ska kunna byta stil på KLÄDER hur ofta man vill. Men det var inte ett byte utav kläder som hans gamla vän syftade på, utan snarare personlighet..

jon olssons mode blogg
ekebom sa:
Men det var inte ett byte utav kläder som hans gamla vän syftade på, utan snarare personlighet..
Det kallas att växa upp och mogna. Du kommer nog också göra det tids nog. Vissa gör det tidigt och vissa gör det sent. Vi förändras alla när vi upptäcker vad som verkligen betyder någonting här i livet. Röka gräs och bli dum i huvudet är ett bra sätt att fördröja denna process. Hålla på och snacka skit om att Jon i det här fallet har bytt personlighet är bara otroligt dumt. Ni känner honom inte och kan således inte uttala er.

Bara för att era "idoler" bär klänning, knarkar och är mer wiggers än Ali G så innebär det inte att alla ska bete sig så.

jon olssons mode blogg
Jag hejjar på Jon!
Han har gjort mycket gott för sporten och i princip varit med ifrån början på New school åkningen vilket jag tycker är fett!
Han kör bra och vet vad han sysslar med!
Lev gott Jon!

jon olssons mode blogg
larssaa sa:
Coldis sa:
Haha, ni kan hata hur mycket ni vill men när det väl kommer till kritan kommer Jon att glida till nästa feta snowtrip i sin lamborghini med miljoner på fickan och snygga tjejer beundrandes efter sig medan ni sitter framför datorn i ett regnigt skitland och grinar efter snö (:

*klappar sarkastiskt*
Haha kanske det, men då gäller även detta dig ;)
Haha icke, av två anledningar.

1. Jag åker inte skidor, när säsongen kommer får jag göra det bästa som finns i hela världen, nämligen att glida på en planka.

2. Jag hatar inte på Jon för detta. Fan jag hade varit värre om jag var ett rikt proffs, vem bryr sig om vad några finniga kids framför datorerna tycker.. Eller vad någon tycker för den delen :) Dehär är ingen jävla regime i nazityskland, man får vara annorlunda.

jon olssons mode blogg
Coldis sa:
larssaa sa:
Coldis sa:
Haha, ni kan hata hur mycket ni vill men när det väl kommer till kritan kommer Jon att glida till nästa feta snowtrip i sin lamborghini med miljoner på fickan och snygga tjejer beundrandes efter sig medan ni sitter framför datorn i ett regnigt skitland och grinar efter snö (:

*klappar sarkastiskt*
Haha kanske det, men då gäller även detta dig ;)
Haha icke, av två anledningar.

1. Jag åker inte skidor, när säsongen kommer får jag göra det bästa som finns i hela världen, nämligen att glida på en planka.

2. Jag hatar inte på Jon för detta. Fan jag hade varit värre om jag var ett rikt proffs, vem bryr sig om vad några finniga kids framför datorerna tycker.. Eller vad någon tycker för den delen :) Dehär är ingen jävla regime i nazityskland, man får vara annorlunda.
Man fåår!

jon olssons mode blogg
Nojlas sa:
ekebom sa:
...En kvinna anses vara underordnad mannen ja, men hon är fortfarande lika mycket värd.
http://auer83.files.wordpress.com/2009/01/o_rly1.jpg?w=300&h=273
Hahahah herregud, förstår faktiskt inte heller hur man får ihop att kvinnan är underordnad men ändå lika mycket värd...

Ang. Jon, så jävla skön människa som spenderar sina pengar hur han vill utan att bry sig om vad folk tycker. Han har verkligen lyckats bygga ett varumärke av sig själv och det som gör det så coolt är att det är inom just skidåkning, vem hade trott att någon skulle tjäna flera miljoner på det sättet han har gjort det? Skulle gärna byta om vi säger så...

Varför fungerar inte mina smilisar? :(

Senast ändrad:
jon olssons mode blogg
Utter sa:
Det kallas att växa upp och mogna. Du kommer nog också göra det tids nog. Vissa gör det tidigt och vissa gör det sent. Vi förändras alla när vi upptäcker vad som verkligen betyder någonting här i livet. Röka gräs och bli dum i huvudet är ett bra sätt att fördröja denna process. Hålla på och snacka skit om att Jon i det här fallet har bytt personlighet är bara otroligt dumt. Ni känner honom inte och kan således inte uttala er.

Bara för att era "idoler" bär klänning, knarkar och är mer wiggers än Ali G så innebär det inte att alla ska bete sig så.
hahahahaha XD läs på lite för helvete. om man då blir så dum i huvudet av NATURENS HELIGA VÄXT. varför använder då tusentals högt uppsatta personer det? varför är kidzens "idoler" så jävla sjuka på det dom gör om dom är så dumma i huvudet som du menar? haha kul kul.
för övrigt så är det onödigt att hata på jon. han kanske inte passar in bland jävligt mycket sköna människor. men han kör sitt eget race. inget fel med det. dessutom har han gått ner sig lite på sistone. kanske blivit för mycket av den hemska drogen alkohol? för mycket champagne? ;) haha aa de tror jag allt!

jon olssons mode blogg
Tänker inte gå in på en diskussion ang knark här, kan bara säga att alla som träffat någon som suttit fast i träsket vet bättre. Att det är naturlig och däremot inte dåligt för dig, haha... Prova röka lite björnloka så ska vi se vad som händer. Också helt naturligt.

jon olssons mode blogg
buzzlightyear sa:
Utter sa:

hahahahaha XD läs på lite för helvete. om man då blir så dum i huvudet av NATURENS HELIGA VÄXT. varför använder då tusentals högt uppsatta personer det? varför är kidzens "idoler" så jävla sjuka på det dom gör om dom är så dumma i huvudet som du menar? haha kul kul.
för övrigt så är det onödigt att hata på jon. han kanske inte passar in bland jävligt mycket sköna människor. men han kör sitt eget race. inget fel med det. dessutom har han gått ner sig lite på sistone. kanske blivit för mycket av den hemska drogen alkohol? för mycket champagne? ;) haha aa de tror jag allt!
Du kunde hålla dig från att h8a lite till slut ændå ;)

btw
Kanske du borde ta lite råd från dig sjælv... "läs på lite för helvete"

Tillbaka
Topp