Jonolssoninvitational.com

jon_olsson

Ny medlem
Nu under kvällen läggs nya webb siten ut till min tävling uppe i Åre, hoppas att ni kommer att gilla den och att så många som möjligt kommer upp till Åre vecka 13. Om ni inte har något bättre för er så får ni gärna hjälpa mig att sprida webb siten genom att skicka en länk till dom ni känner så ska vi nog se till att det blir galet mycket folk på plats i Åre.
Ha det/Jon

http://www.jonolssoninvitational.com

Skulle defenitivt åkt upp om det inte vore för att man är kvar i Sankt Anton vid det laget.
Lycka till med allt ! Det kommer nog bara bli kanon !:

Tjo !

Grymt bra sida. Med info om åkare och sånt.
ska bli spännande att se hur det går i tävlingen..

kan knappt bärga mig.. kommer bli så grymt.. den skidåkare som inte åker dit å kollar då är ingen skidåkare.. kommer bli galet..

ja det låter ju inte helt fel och dra upp då...jag ska fan i mej boka nu, ja det ska jag, det här går ju inte och missa..bye bye

Snygg sida o vilka jävla åkare!
Men Jon borde öva på sin autograf, han lär ju få skriva ett par i sina dagar.

Lycka till me allt

Jespr: du är dum. han är inte fejk.

freeradical: du är också dum. han har väl antagligen skrivit ganska många autografer i sin karriär, och jag tror inte han behöver träna på de.

annars blir nog tävlingen fläääskigt nice . (=

Yapp detta äger ut red bull bigair :P Det var så sponsigt det, detta är mer chill och kul, fett najs!

Grymma åkare :D

kommer att bli så grymt, helt underbart, bra att man ska upp och se då, och bra att man får veta var åkarna kommer att äta middag någonstans. hehehehe
Men en schysst hemsida också, go jon!!!

Coolt att alla e så possitiva fast det är första året, det e det som gör att det kommer bli skönt drag på plats

Tillbaka
Topp