Jons nya frisyr

Jons nya frisyr
old news again!
Ps. kolla aldrig mer på JL kläder via nångon kollektions visning. d förstör lite din image.. om du nu hade nån innan

Jons nya frisyr
EricWibaeus sa:
old news again!
Ps. kolla aldrig mer på JL kläder via nångon kollektions visning. d förstör lite din image.. om du nu hade nån innan
Hehe... Tvärtom bättrar det ju på Davids image som en jäkligt modemedveten grabb, till skillnad från andra som beställer rakt av ifrån Junkyard som det vore en Elloskatalog...

D&G 4 life!

BTW, ngn som vet vem kokainprinsessan bredvid Jon är? Flickvän eller?

Jons nya frisyr
Carled sa:
EricWibaeus sa:
old news again!
Hehe... Tvärtom bättrar det ju på Davids image som en jäkligt modemedveten grabb, till skillnad från andra som beställer rakt av ifrån Junkyard som det vore en Elloskatalog...

D&G 4 life!

BTW, ngn som vet vem kokainprinsessan bredvid Jon är? Flickvän eller?
Jons flickvän

Jons nya frisyr
Hur länge kmr det ta nu innan alla kmr att raka skallen som mig och jon? liksom ni måste hänga med i trenden nu alla efterhängsla jäflar..

fred

Jons nya frisyr
CMattsson sa:
Hur länge kmr det ta nu innan alla kmr att raka skallen som mig och jon? liksom ni måste hänga med i trenden nu alla efterhängsla jäflar..

fred
Jag har ställt mig själv samma fråga. Tänkte ställa samma fråga i den här tråden men var osäker på vilka reaktioner det skulle bli, så jag sket i det. Men jag hoppas vi kan blicka tillbaka på den här tråden om sisådär 4-5 månader och säga - "Vad var det vi sa" =)

Jons nya frisyr
CMattsson sa:

fred
alltså är ja med i modet;) har varit de länge också..:P

Jons nya frisyr
Hehehe...
Indeed, ineed. Jon är och förblir lika gay.Tyvärr boys.
Enda skillnaden är att han nu seur ut som en man i övre medelåldern istället för en lockig sexårig skolflicka.
Tack för denna gång.
Puss åkram

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp