Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jo, men oscars är ju typ sw rodeo 5 till "rodeo/cork-blandning" 7Aspebo sa:oscar claimar ju dedär som dubbelcork iaf? men antar att de bara ser lite skummare ut än en vanlig utan grabglindstrom sa:tycker dom var bra med lika, frågan är vem som gjorde det först.Misterister sa:
Är inte det här samma dock?
men skulle de vara samma, så var de oscar som var först skulle jag tro?
och jag tyckte jons såg ut som typ sw cork 7 till sw rodeo/cork-blandning 5![]()
efter ytterligare granskning så håller jag med emil här, ser ut som en sw corkaktigsak 7 till flatspin 5.Hogizz sa:Swcork7 til flat5?
Skulle nog kalla det en konstig dubcork där han lägger nacke å ben annorlunda.
Namnet var fö. en sjukt stor besvikelse.
sorry. såg inte den efter:P ganska lika fakiskt:PAspebo sa:oscar claimar ju dedär som dubbelcork iaf? men antar att de bara ser lite skummare ut än en vanlig utan grabglindstrom sa:tycker dom var bra med lika, frågan är vem som gjorde det först.Misterister sa:
och jag tyckte jons såg ut som typ sw cork 7 till sw rodeo/cork-blandning 5![]()
kan verkligen inte jämnföras, mycket mer "flip" i denna.Aspebo sa:oscar claimar ju dedär som dubbelcork iaf? men antar att de bara ser lite skummare ut än en vanlig utan grabglindstrom sa:tycker dom var bra med lika, frågan är vem som gjorde det först.Misterister sa:
exakt samma trick ju :Onillen sa:
kolla 02.57
såg att någon hade postat denna på jons blogg, jag tycker att den är mer lik jons än oscars! men om nu alla dom här tre skulle vara samma trick så var ju TJ 5 dagar före oscar alltså så är det TJs trick!![]()
w000000000000000000000000000000000000rdHjalles sa:"som vanligt" gör Jon ett trick som typ 10 kids redan gjort fast med en liiiiiiite annorlunda roatation och tror att han har uppfunnit något helt nytt. t.ex DJ flip/double cork 10. get over yourself joooon!
håller med, ser ut att vara exakt samma rotation.veigas sa:exakt samma trick ju :Onillen sa:
kolla 02.57
såg att någon hade postat denna på jons blogg, jag tycker att den är mer lik jons än oscars! men om nu alla dom här tre skulle vara samma trick så var ju TJ 5 dagar före oscar alltså så är det TJs trick!![]()
skojar ni? Tj's är ju inte alls så lik. han är ju till och med uppochner i första snurrendavidp sa:håller med, ser ut att vara exakt samma rotation.veigas sa:exakt samma trick ju :Onillen sa:
kolla 02.57
Inge ljug, den är visst lik, han går ur sista exakt lika dant.SiouX sa:skojar ni? Tj's är ju inte alls så lik. han är ju till och med uppochner i första snurrendavidp sa:håller med, ser ut att vara exakt samma rotation.veigas sa:exakt samma trick ju :O
kan absolut vara samma rotation men vill bara säga att TJ aldrig landade detta trick under denna tävling iallafall? rätta mig gärna om jag har fel=)Misterister sa:Inge ljug, den är visst lik, han går ur sista exakt lika dant.SiouX sa:skojar ni? Tj's är ju inte alls så lik. han är ju till och med uppochner i första snurrendavidp sa:håller med, ser ut att vara exakt samma rotation.
TJ går ju helt klart o tydligt ut med en cork/d-spin, sen tycker jag han är mycket mer upp o ner, över corkad i första rotationen. Vilket jag inte tycker jon gör. Visst namnet kanske inte var det coolaste.wobbler1337 sa:kan absolut vara samma rotation men vill bara säga att TJ aldrig landade detta trick under denna tävling iallafall? rätta mig gärna om jag har fel=)Misterister sa:Inge ljug, den är visst lik, han går ur sista exakt lika dant.SiouX sa:skojar ni? Tj's är ju inte alls så lik. han är ju till och med uppochner i första snurren
Ser ut som en vanlig sw dubbel corkSiouX sa:skojar ni? Tj's är ju inte alls så lik. han är ju till och med uppochner i första snurrendavidp sa:håller med, ser ut att vara exakt samma rotation.veigas sa:exakt samma trick ju :O
Det är de fan! det ser ut som han gör en sw dubbel bio, men det är svårt att se!cardon-boyster sa:Kolla in Bobby Brown på Jacob Ws blogg! Ny dubbel?