Vi skrev ju att det var just svenskt julbord som de är kända för.Hmmm, kollade just menyn. Där serveras bara nån svensk julmeny. Jag gillar ju skinka, sill, gravad laks, lutfisk osv. men, vill kanske inte äta dem i Österrike.
Jag trodde att du skojade bara! Inget fel med ett svenskt julbord! Många finländare reser till Torremolinos eller Fuerteventura och sitter hela veckan i nån av många finska barer där.Vi skrev ju att det var just svenskt julbord som de är kända för.
STS Alpresor säljer julbordsresor till just Salzburger Hof i Badgastein, de är kända för detta. Ser ofta annonser i tidningen hemma.Jag trodde att du skojade bara! Inget fel med ett svenskt julbord! Många finländare reser till Torremolinos eller Fuerteventura och sitter hela veckan i nån av många finska barer där.
Ja, frun får ringa. Vi reser ju med STS Alpresor, fick ett färdigt paket på black friday ganska billigt.STS Alpresor säljer julbordsresor till just Salzburger Hof i Badgastein, de är kända för detta. Ser ofta annonser i tidningen hemma.
Men Salzburger Hof har flera olika restauranger i samma hotell och där är säkert någon av dem som serverar en gourmet meny eller liknande. Ring ner och fråga.
Nu var det ganska många år sedan, men vi brände under några år av ett gäng julbordsresor till Salzburger Hof med jobbet. Jag vill minnas att jag uppskattade julbordet och gick därifrån ganska proppmätt. Som sig bör.Ja, frun får ringa. Vi reser ju med STS Alpresor, fick ett färdigt paket på black friday ganska billigt.
Mycket tveksamt med tanke på kilopriset (har aldrig sett löjrom på en julbordsbuffé).Hoppas de har också (sik)löjrom i bordet?