Julklappstips!

carlsten

Ny medlem
Julklappstips!
Hej alla! Jag börjar redan känna mig lite smått stressad över att den snart är julafton. Jag behöver köpa julklappar NU! :D Har ni några vassa tips på roliga julklappar? Jag har beställt några handdukar från www.nameon.se som jag tycker är schyssta, man kan skriva in namn på handdukarna så att de bli lite mer personliga. ALLA behöver en sån handduk! xD

Men om ni har några fler bra tips på hemsidor på bra julklappar, skriv det gärna här!

Julklappstips!
carlsten sa:
Hej alla! Jag börjar redan känna mig lite smått stressad över att den snart är julafton. Jag behöver köpa julklappar NU! :D Har ni några vassa tips på roliga julklappar? Jag har beställt några handdukar från www.nameon.se som jag tycker är schyssta, man kan skriva in namn på handdukarna så att de bli lite mer personliga. ALLA behöver en sån handduk! xD

Men om ni har några fler bra tips på hemsidor på bra julklappar, skriv det gärna här!
Kan man skriva in vad som helst på handdukarna? :D Då kommer jag på en massa grejer som är roligare än namn. Dock så hade de en massa coola babysaker som man kunde skriva in namn på också om jag inte såg fel? Eller är det bara på handdukarna? Om inte så är det ju en grym present till en nyfödd som får sitt namn på sina första kläder. Jag vill ha en mössa som det står mitt namn på i vinter!

Julklappstips!
Bättre för snön att skippa julklapparna :D
BOYCOTT_TN_07.jpg

Senast ändrad:
Julklappstips!
havreboll sa:
Word!

I år går de pengar jag i teorin hade kunnat spendera på julklappar till Läkare Utan Gränser. Om någon i min släkt eller vänkrets har problem med att jag hellre lägger pengarna på att bekämpa ebola än att lägga några hundra på prylar som man egentligen inte behöver så ja.. synd om dem.

Julklappstips!
Heddious sa:
havreboll sa:
Word!

I år går de pengar jag i teorin hade kunnat spendera på julklappar till Läkare Utan Gränser. Om någon i min släkt eller vänkrets har problem med att jag hellre lägger pengarna på att bekämpa ebola än att lägga några hundra på prylar som man egentligen inte behöver så ja.. synd om dem.
http://swedishpescetarian.wordpress...-att-imponera-pa-manniskor-de-inte-tycker-om/

Tillbaka
Topp