Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Juniorracepjäxor, töjer sig?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RWD" data-source="post: 1306281" data-attributes="member: 29440"><p>Vi har haft samma problem med de pjäxorna, jag skulle byte. Tyckte innerskon kändes konstig och billig och de satt inte bra, klämde runt tån fast det var utrymme i skalet/rätt storlek. Tror inte att hälen kom bak hela vägen. Prova bara innerskon och kolla runt hälen. kommer den ända bak? Det blev Lange för oss istället. RS 70 SC - mycket bättre pjäxa. Även Salomon har funkat bättre.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RWD, post: 1306281, member: 29440"] Vi har haft samma problem med de pjäxorna, jag skulle byte. Tyckte innerskon kändes konstig och billig och de satt inte bra, klämde runt tån fast det var utrymme i skalet/rätt storlek. Tror inte att hälen kom bak hela vägen. Prova bara innerskon och kolla runt hälen. kommer den ända bak? Det blev Lange för oss istället. RS 70 SC - mycket bättre pjäxa. Även Salomon har funkat bättre. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Juniorracepjäxor, töjer sig?
Tillbaka
Topp