Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
justera skaftvinkel på salomonpjäxa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kappakomplett" data-source="post: 1096749" data-attributes="member: 118552"><p>Har skruvat!</p><p>Som du säger så har plattan funktionen att antingen låsa eller släppa lös skaftets rörlighet kring sina fästen.</p><p>Om plattan är som på bilden kan skaftet röra sig runt "pivot"-fästena som fäster skaftet i resten av pjäxan. Om man vänder på plattan är skaftet fast och kan inte vinklas framåt. </p><p>Det verkar inte vara meningen att det ska gå att öka skaftvinkeln så att säga permanent m h a plattan.</p><p>Men vad vet jag!</p><p>Som det är nu, om jag spänner åt ordentligt på övre spännen och boosterstrap så känns det för upprått. Även om skaftet <em>ska</em> kunna röra sig runt pivotfästena så gör det inte det, jag kan hänga allt jag orkar framåt utan att det händer något. Så det är lite konstigt. </p><p>Det där med rampvinkel ska jag testa! </p><p></p><p>Får väl gå tillbaka till affären... men jag har kört några veckor med dem.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kappakomplett, post: 1096749, member: 118552"] Har skruvat! Som du säger så har plattan funktionen att antingen låsa eller släppa lös skaftets rörlighet kring sina fästen. Om plattan är som på bilden kan skaftet röra sig runt "pivot"-fästena som fäster skaftet i resten av pjäxan. Om man vänder på plattan är skaftet fast och kan inte vinklas framåt. Det verkar inte vara meningen att det ska gå att öka skaftvinkeln så att säga permanent m h a plattan. Men vad vet jag! Som det är nu, om jag spänner åt ordentligt på övre spännen och boosterstrap så känns det för upprått. Även om skaftet [i]ska[/i] kunna röra sig runt pivotfästena så gör det inte det, jag kan hänga allt jag orkar framåt utan att det händer något. Så det är lite konstigt. Det där med rampvinkel ska jag testa! Får väl gå tillbaka till affären... men jag har kört några veckor med dem. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
justera skaftvinkel på salomonpjäxa
Tillbaka
Topp