jagheterfrej
Medlem
K2 Disorderly vs Völkl ledge
s2 är en bättre parkskida
det är en parkskida med bredd
det är en parkskida med bredd
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Disorderly är helt klart bäst. Mycket bättre bindning.maxudd sa:Tja! asså jag vill såååå gärna köpa k2 disorderly med jag kör mkt mkt park och mkt i backar men hoppar hela tiden har hört att K2 silencer e bäst? men den har marker 11 o disorderly har marker 12 som är mkt bättre vilken tkr ni e bäst för mig? en bra park/hopp skida o lite allround nån billig som ni kan säga? gärna länk också!
Disorderly är väl hårdare? så om du gillar hårdare bör du ju köpa den, men är du lättare och inte så avancerad åkare borde väl silencern passa bättre?Shredbull sa:Disorderly är helt klart bäst. Mycket bättre bindning.maxudd sa:Tja! asså jag vill såååå gärna köpa k2 disorderly med jag kör mkt mkt park och mkt i backar men hoppar hela tiden har hört att K2 silencer e bäst? men den har marker 11 o disorderly har marker 12 som är mkt bättre vilken tkr ni e bäst för mig? en bra park/hopp skida o lite allround nån billig som ni kan säga? gärna länk också!
hur går detta ihop?hegmo sa:jag hade tagit k2 public enemy istället, dom har hyfsad pop men grymt mjuka
Måste bara be dig att läsa recensionen om bindningarna först, av nån anledning gled jag in på recension vad gäller marker 11. skulle enligt alla som haft den i parken suga p*ng då den pajjar hela tidenmaxudd sa:Tja! asså jag vill såååå gärna köpa k2 disorderly med jag kör mkt mkt park och mkt i backar men hoppar hela tiden har hört att K2 silencer e bäst? men den har marker 11 o disorderly har marker 12 som är mkt bättre vilken tkr ni e bäst för mig? en bra park/hopp skida o lite allround nån billig som ni kan säga? gärna länk också!
Bra valJfredriksson sa:Blev k2 disorderly köpte dem ida:DD
tycker också att det känns såmmmmm sa:Bra valJfredriksson sa:Blev k2 disorderly köpte dem ida:DD![]()
Är inte armada Alpha 2 väldigt lätt och styv?Endorah sa:Vill ha disorderly men många säger att dom är så himla tunga. Jag vill ha en väldigt lätt och styv skida, är det fel val isåfall? har funderat på http://www.lannasport.se/sv/articles/2.3041.86026/dynastar-6th-sense-serial-px-12-0910 men vet ingenting om det förutom att folk säger att den är bra ><
Säger du så så skulle jag vilja se dig åka riktig slalom. Själv har jag Disoderlyn 179 med mittmonterat och tycker den funkar helt okej. Har åka många år och haft många olika skidor. Åker man aggresivt och trycker och inte sladdar som du förmodligen gör så är skidan helt okej! tänk på det innan du slänger ur dig sån skit!maxudd sa:jag köpte disorderly DEN SUGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Den e bara bra i paark men om man inte åker park DÅ SUGER DEN
OMG nej! Disorderly är en skida som bara funkar för park jag har kört skidr i 24 år och har gått på skid gymnasium o allt så jag tror jag vet bättre än digFIDDE3 sa:Säger du så så skulle jag vilja se dig åka riktig slalom. Själv har jag Disoderlyn 179 med mittmonterat och tycker den funkar helt okej. Har åka många år och haft många olika skidor. Åker man aggresivt och trycker och inte sladdar som du förmodligen gör så är skidan helt okej! tänk på det innan du slänger ur dig sån skit!maxudd sa:jag köpte disorderly DEN SUGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Den e bara bra i paark men om man inte åker park DÅ SUGER DEN
oj är du tuff för att du gått på skidgym eller? kan bero på att du inte kan lägga trycket på skidan som behövs för att den ska sitta i pisten. visst är den inte i närheten som en bra pistskida. men SUUUUUUUUUUUUUGER gör den INTE!maxudd sa:OMG nej! Disorderly är en skida som bara funkar för park jag har kört skidr i 24 år och har gått på skid gymnasium o allt så jag tror jag vet bättre än digFIDDE3 sa:Säger du så så skulle jag vilja se dig åka riktig slalom. Själv har jag Disoderlyn 179 med mittmonterat och tycker den funkar helt okej. Har åka många år och haft många olika skidor. Åker man aggresivt och trycker och inte sladdar som du förmodligen gör så är skidan helt okej! tänk på det innan du slänger ur dig sån skit!maxudd sa:jag köpte disorderly DEN SUGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Den e bara bra i paark men om man inte åker park DÅ SUGER DEN
'maxudd sa:OMG nej! Disorderly är en skida som bara funkar för park jag har kört skidr i 24 år och har gått på skid gymnasium o allt så jag tror jag vet bättre än digFIDDE3 sa:Säger du så så skulle jag vilja se dig åka riktig slalom. Själv har jag Disoderlyn 179 med mittmonterat och tycker den funkar helt okej. Har åka många år och haft många olika skidor. Åker man aggresivt och trycker och inte sladdar som du förmodligen gör så är skidan helt okej! tänk på det innan du slänger ur dig sån skit!maxudd sa:jag köpte disorderly DEN SUGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Den e bara bra i paark men om man inte åker park DÅ SUGER DEN