Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
k2 dynastar eller rossignol
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lima-ko" data-source="post: 123712" data-attributes="member: 15091"><p>Jag väger ocksa 78 kg och har provat förra arets Fujative, förra arets TM, förra årets Scratch FS och både årets och förra årets PE. Både Fujative och TM har samma mått som förra året men eventuellt några små ändringar. Scratch FS och PE har nya mått men utöver det inte speciellt stora ändringar. </p><p></p><p>Jag har förstått att du bara ska använda de i parken. Men vad värdesätter du mest, stabilitet i stora hopp och höga farter eller lekfullhet vid butters, nollies och rails?</p><p></p><p>Vilken skida som helst går att mittmontera, det gäller ju att bara finna mitten på skidan vilket en skidverkstad fixar på studs. Sprayer FS är lite mindre påkostad än Scratch FS så jag skulle tippa på att den är lite billigare.</p><p></p><p></p><p>Mvh Andreas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lima-ko, post: 123712, member: 15091"] Jag väger ocksa 78 kg och har provat förra arets Fujative, förra arets TM, förra årets Scratch FS och både årets och förra årets PE. Både Fujative och TM har samma mått som förra året men eventuellt några små ändringar. Scratch FS och PE har nya mått men utöver det inte speciellt stora ändringar. Jag har förstått att du bara ska använda de i parken. Men vad värdesätter du mest, stabilitet i stora hopp och höga farter eller lekfullhet vid butters, nollies och rails? Vilken skida som helst går att mittmontera, det gäller ju att bara finna mitten på skidan vilket en skidverkstad fixar på studs. Sprayer FS är lite mindre påkostad än Scratch FS så jag skulle tippa på att den är lite billigare. Mvh Andreas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
k2 dynastar eller rossignol
Tillbaka
Topp