Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
k2 dynastar eller rossignol
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lima-ko" data-source="post: 123716" data-attributes="member: 15091"><p>pojken_från_bergen: Det är väl klart att uppbyggnaden i en skida spelar stor roll, jämför skumplast med trä. Vad bygger du ditt dumma uttalande på?</p><p></p><p>Coster: Alla skidor du nämnt är ju helt klart bra skidor men eftersom pengarna spelar en stor roll tycker jag matchen står mellan TM och Fujative. Fujative är dock väldigt mjuk och har ingen direkt påkostad kärna. Så kvar finns då TM, som är en riktigt bra parkskida men också en av de bättre twintipsen i pisten på marknaden idag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lima-ko, post: 123716, member: 15091"] pojken_från_bergen: Det är väl klart att uppbyggnaden i en skida spelar stor roll, jämför skumplast med trä. Vad bygger du ditt dumma uttalande på? Coster: Alla skidor du nämnt är ju helt klart bra skidor men eftersom pengarna spelar en stor roll tycker jag matchen står mellan TM och Fujative. Fujative är dock väldigt mjuk och har ingen direkt påkostad kärna. Så kvar finns då TM, som är en riktigt bra parkskida men också en av de bättre twintipsen i pisten på marknaden idag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
k2 dynastar eller rossignol
Tillbaka
Topp