K2 Fujative 04/05

Tulle17

Ny medlem
K2 Fujative 04/05
Hmm kanske kommer köpa ett par k2 fujative 04/05 är dom bra för allround åkning? ska precis börja i parken men jag har åkt i pisten sen jag var 3 och har åkt i puder i 3 år Är 187cm (skidorna 179cm) väger ca 65-70kg ålder 14 tränar ganska mycke om det har nån betydelse :P

K2 Fujative 04/05
ja dom är ju inte dom sämsta skidorna..de är en bra allround skida å en bra för en som är rätt så ny i park..sen så med längden(smaken som baken)vill du ha lite kortare kör på dom/vet inte om dom finns i nå längre men de blir nog bra ska du se;)

K2 Fujative 04/05
Själv tycker jag k2 fjuative nästan bara duger i parken.
för lite mer allround åkning köp K2 public enemy istället.
ca 1000kr dyrare men det e det värt omm man åker allround

K2 Fujative 04/05
Varför måste det vara K2, och kan du inte beställa från Sport-Conrad? Men jag tror att du skulle bli lite besviken på Fujative i pisten, kolla lite på andra twintips, typ P3 eller Trouble Maker...

K2 Fujative 04/05
Tycker det låter bra med ett par fujatives i 179 åt dig kan va så att dom känns lite tröga för dig att åka på med tanke på din låga vikt, men det är och andra sidan en väldigt mjuk skida.

Skulle nog hellre ta PE:n, men vill du inte lägga ut så mycket pengar är fujativen ett bra alternativ.

K2 Fujative 04/05
Kolla in andra märken än just k2 (som alla småjibbers tycks avguda nu för tiden). Det finns många andra val, gå upp i storlek och längd, kanske ett par begangnade mojo? urvalet på lite bredare twins i allroundhyllan är överflödigt.

K2 Fujative 04/05
Du kan ju lika gärna köpa årets fujative med P12 bindning inklusive frakt ifrån sportconrad för 2974 kr , så du vet..

K2 Fujative 04/05
kk det låter bra men kan ni säga några bra skidor som e lätta men ändå bra till pist till ett pris som ligger under 3000

K2 Fujative 04/05
som sagt, kika in www.sportconrad.de så kanske du hittar något.

Nu går jag in på www.di.se. Titta där, Euron ligger på 9,51 och dollarn på 8,08.
Då är det bara fram med miniräknarn. 9,51 x 369 = 3509

Tillbaka
Topp