K2 Fujative från The Import Company

ALonn

Ny medlem
tjenatjena, har sett ett par K2 Fujative 2007, är det nån som har nåt att säga om skidan? bra, dålig? pist, park, bådeoch?

The Import Company (http://www.theimport.se/) är det nån som har hört talas om dom? Är dom bra? Allmäna kommentarer kankse? :P

Inte kört 07'an, men den lär ju inte skilja jätte mycket från tidigare säsongerns fujative. har testat 05'orna och kör på 06'orna, mjuka skidor. enligt mig jävligt skönt :p går att pressa en del i pisten, fungerar i puder då nosen är ganska bred i jämförelse med resten av skidan. och den är perfekt i parken. tycker jag iaf, förlåtande i landningar, rolig me butters, jävligt stryktåligt belag så man kan köra mycket rails utan någon större skada. stabila i luften, är inte jätte lätta men inte heller tunga på nått sätt.

Tänk bara på att skidorna inte kan reklameras i en butik i Sverige!! Kommer inte från leverantören i Sverige!!!

Om du nu ska köpa billiga skidor köp dem från sport-conrad.de
för typ en hundring extra så får du fujativen med look px 12 bindningar vilket är grymt mycket mer värt.. dessutom inga problem med eventuell reklamation... Fast egentligen borde vi köpa skidorna i Sverige för att stödja de svenska affärerna men men ;)

manga sa:
Om du nu ska köpa billiga skidor köp dem från sport-conrad.de
för typ en hundring extra så får du fujativen med look px 12 bindningar vilket är grymt mycket mer värt.. dessutom inga problem med eventuell reklamation... Fast egentligen borde vi köpa skidorna i Sverige för att stödja de svenska affärerna men men ;)
de svenska butikerna får skylla sig själva med de priser de har om man gämför med tyskarna.

en kompis kör med 06an han säger att den är jävligt bra så jag har funderat på att köpa 07an jag med:)

Tillbaka
Topp