K2 Fujative, Något att sattsa på ?

Adam8911

Ny medlem
Jag hade tänkt att köpa nya twintips. Och jag har funderat på lite olika men jag tror att jag har bestämmt mig .. K2 Fujative, Är det något att sattsa på ?

jag har dom. dom är jättebra fast man måste vänja sig
lite grann så man kommer in. man är ovan när man har
haft lite smalare skidor så det är bara de. jag köpte än
mindre och dom kostar jue lite mer och jag är jue bara 11 år.
så det blir högre pris jue större fast du måste ta en storlek längre
för det sa ena killen till mig

Lycka till!!

ja helt klart, funkar prima i både park och puder! kanske inte nån höghastighets skida i pisten då den är väldigt mjuk och blir lätt att "fladdra"

ska också köpa fujativen o6/o7, ska köpa min på sport-conrad. Nu har det också kommit en ny look px 12 jibb och jag undrar om nån vet om man ska köpa den till skidan eller den andra röda looken? och isåfall om man ska ha den mittmoterad på skidan eller 1,5cm bakåt? Den kostar lika mkt som den röda men är den bättre på nått sätt?
Sorry för att jag lånade tråden lite men jag tror att fujativen är helt perfekt :D

K2 Fujative är nog den skönaste jib skidan du kan ha just nu. Har själv K2 Fujative dock med marker 1100 binndningen är inte mycket att hänga i granen (skistopern). Har en Besynnerlig egenskap att böja sig utåt dock inget som påvärkar åkningen med än när du åker switch :S vilket häder rätt ofta med denna grymma skida. skidan är otroligt grym i park å i puder, kan bli väldigt fladdrig när du pressar dej själv till det yttersta. mycket pris värd är det oxå.

ps kan komma en revloutionerande ny skistopper som kenniestarfighter ,nått sånt, uppfinner i skolan idén är riktigt bra, Kan synas på vallåsen 3 febuari hoppnings vis.ds

Tillbaka
Topp