Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 Miss conduct, någonting att ha?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sitronella" data-source="post: 392920" data-attributes="member: 57040"><p>Halloj, </p><p>Jag körde Silencer-skidan förra året. Jag gillade den, den funkade lite överallt (pist/offpist, riktigt trevlig i mjukt underlag), var lättkörd och hyggligt stabil. Lite loj kanske. Svårt att säga hur tjej-varianten känns med lite skillnad är det säkert. Kan däremot säga att efter att ha bytt upp till en dyrare skida vill jag inte gå tillbaka. Man får det man betalar för skulle jag tro. Men som sagt, jag tyckte den var helt ok och helt klart prisvärd. Jag köpte den för att lära mig på ska jag kanske tillägga och det funkade alldeles utmärkt. </p><p></p><p>Jag körde 169 cm (väger knappt 70 kg och mäter 172 cm) det var en jättebra längd för mina syften. </p><p></p><p>Håller med om att missConduct-skidan är riktigt fin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sitronella, post: 392920, member: 57040"] Halloj, Jag körde Silencer-skidan förra året. Jag gillade den, den funkade lite överallt (pist/offpist, riktigt trevlig i mjukt underlag), var lättkörd och hyggligt stabil. Lite loj kanske. Svårt att säga hur tjej-varianten känns med lite skillnad är det säkert. Kan däremot säga att efter att ha bytt upp till en dyrare skida vill jag inte gå tillbaka. Man får det man betalar för skulle jag tro. Men som sagt, jag tyckte den var helt ok och helt klart prisvärd. Jag köpte den för att lära mig på ska jag kanske tillägga och det funkade alldeles utmärkt. Jag körde 169 cm (väger knappt 70 kg och mäter 172 cm) det var en jättebra längd för mina syften. Håller med om att missConduct-skidan är riktigt fin. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 Miss conduct, någonting att ha?
Tillbaka
Topp