Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 Pinnacle 130
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OHellsing" data-source="post: 1036759" data-attributes="member: 108610"><p>En kompis här i stan spräckte sina Pinnacle i förra veckan, spricka från undre delen av gåläget till cantingen. </p><p>På Snell Sports så mumlade de om att det var den femte det här året som de fått in... </p><p></p><p>Testade en LV av eget intresse före ett tag sen och upplevde det som att skaftet satt riktigt bra, tight och fint, men framfoten var det inte det minsta low volume med. Åker vanligvis med Atomics 98mm läst och upplever den som betydligt smalare. K2n testades i samma storlek som mina Atomic, något som kanske inte var rätt, men ändå representativt. Någon som upplever samma sak eller är det bara jag som är en smula för smal om foten?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OHellsing, post: 1036759, member: 108610"] En kompis här i stan spräckte sina Pinnacle i förra veckan, spricka från undre delen av gåläget till cantingen. På Snell Sports så mumlade de om att det var den femte det här året som de fått in... Testade en LV av eget intresse före ett tag sen och upplevde det som att skaftet satt riktigt bra, tight och fint, men framfoten var det inte det minsta low volume med. Åker vanligvis med Atomics 98mm läst och upplever den som betydligt smalare. K2n testades i samma storlek som mina Atomic, något som kanske inte var rätt, men ändå representativt. Någon som upplever samma sak eller är det bara jag som är en smula för smal om foten? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 Pinnacle 130
Tillbaka
Topp