Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 Pinnacle 130
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TeamAsplund" data-source="post: 1049851" data-attributes="member: 138313"><p>Någon som hunnit åka nåt på en 14/15-pjäxa och kan ge ett utlåtande? </p><p></p><p>Körde sönder 3(!) pjäxskal ifjol i Kanada. K2:s service har visserligen varit suverän och dom har repat pjäxan hos olika återförsäljare där jag för tillfället varit. Men det är lite olustigt då man efter ett tag inte riktigt litar på grejerna, sen är man ju inte alltid nära varken civilisation eller återförsäljare och då blir det jobbigare. Jag gillar pjäxan skarpt, prestandan är grym och jag har inget att anmärka på så länge dom är hela, annars hade man väl inte orkat hålla på utan bytt till något annat.</p><p></p><p>Hursomhelst, väntar på ett par nya 14/15-pjäxor från K2, hoppas dom ska vara bättre och att den här nya "stoppen" inte hämmar gåläget för mycket.</p><p></p><p>/J</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TeamAsplund, post: 1049851, member: 138313"] Någon som hunnit åka nåt på en 14/15-pjäxa och kan ge ett utlåtande? Körde sönder 3(!) pjäxskal ifjol i Kanada. K2:s service har visserligen varit suverän och dom har repat pjäxan hos olika återförsäljare där jag för tillfället varit. Men det är lite olustigt då man efter ett tag inte riktigt litar på grejerna, sen är man ju inte alltid nära varken civilisation eller återförsäljare och då blir det jobbigare. Jag gillar pjäxan skarpt, prestandan är grym och jag har inget att anmärka på så länge dom är hela, annars hade man väl inte orkat hålla på utan bytt till något annat. Hursomhelst, väntar på ett par nya 14/15-pjäxor från K2, hoppas dom ska vara bättre och att den här nya "stoppen" inte hämmar gåläget för mycket. /J [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 Pinnacle 130
Tillbaka
Topp