Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 Pinnacle 130
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1057778" data-attributes="member: 83225"><p>Måste ju även här passa på att berömma både K2 och Alpingaraget (med viss reservation tills jag testat dem dock). Nu står det ett par 14/15 Pinnacle 110 hemma. Ingen verkade vilja göra en sån lösning som</p><p> [USER=13863]@mountain_man[/USER] fick dock. Eftersom jag moddat mina skor i både läst och på fotrygg hade jag gärna velat byta ut bara gå-delen men det ansåg Garaget skulle bli väldigt dyrt så jag fick ett par nya från K2 och Garaget gjorde om tryckningarna och lovar att de ska ha mätt de gamla skorna för att trycka de nya lika mycket (det är det sista jag lämnar en viss reservation för)</p><p></p><p>Skillnaden mot de gamla är ju dock stor och helt plötsligt glider ju innerskon ner ordentligt. Allt som krävdes var att man lät gåmekanismen åka bakåt lite så att inte innerskon hakar i, volia!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1057778, member: 83225"] Måste ju även här passa på att berömma både K2 och Alpingaraget (med viss reservation tills jag testat dem dock). Nu står det ett par 14/15 Pinnacle 110 hemma. Ingen verkade vilja göra en sån lösning som [USER=13863]@mountain_man[/USER] fick dock. Eftersom jag moddat mina skor i både läst och på fotrygg hade jag gärna velat byta ut bara gå-delen men det ansåg Garaget skulle bli väldigt dyrt så jag fick ett par nya från K2 och Garaget gjorde om tryckningarna och lovar att de ska ha mätt de gamla skorna för att trycka de nya lika mycket (det är det sista jag lämnar en viss reservation för) Skillnaden mot de gamla är ju dock stor och helt plötsligt glider ju innerskon ner ordentligt. Allt som krävdes var att man lät gåmekanismen åka bakåt lite så att inte innerskon hakar i, volia! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 Pinnacle 130
Tillbaka
Topp