Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 Public Enemy
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Str8liner" data-source="post: 86854" data-attributes="member: 14495"><p>Ni som kör på K2 PE, hur har ni monterat bindningen? Finns stora möjligheter att variera detta (i alla fall om man kollar markeringarna på sidan av skidan). Jag antar att linjen "längst bak" är ämnat för "allmountain" och längst fram är för parken. De flesta verkar ha monterat +3cm om man letar lite på nätet. Mina har blivit monterade på linjen längst bak och jag är nyfiken hur de upplevs med den monteringen.</p><p></p><p></p><p></p><p>//Tomas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Str8liner, post: 86854, member: 14495"] Ni som kör på K2 PE, hur har ni monterat bindningen? Finns stora möjligheter att variera detta (i alla fall om man kollar markeringarna på sidan av skidan). Jag antar att linjen "längst bak" är ämnat för "allmountain" och längst fram är för parken. De flesta verkar ha monterat +3cm om man letar lite på nätet. Mina har blivit monterade på linjen längst bak och jag är nyfiken hur de upplevs med den monteringen. //Tomas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 Public Enemy
Tillbaka
Topp