Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ehhh va, "behöver inte ha så mkt tyngd på "dalskida" utan det är bara att få upp lite fart så sköter skidorna resten!!" Och vad betyder det i klarspråk?V-InDahl sa:Dom är väldigt lättåkta pga av rockern, behöver inte ha så mkt tyngd på "dalskida" utan det är bara att få upp lite fart så sköter skidorna resten!! Tycker dom är mkt skönare att åka på om man jämnför med ett par skidor med lite midja och vanligt spann. När man landar lite hårt så känns det ganska mkt eftersom skidan är platt under foten.
Jag beskriver skidan som lättåkt... Och om skidan har spann så dämpar det landningen lite, men jag har aldrig sagt att det är skönt att landa platt?!..Lima-ko sa:Ehhh va, "behöver inte ha så mkt tyngd på "dalskida" utan det är bara att få upp lite fart så sköter skidorna resten!!" Och vad betyder det i klarspråk?V-InDahl sa:Dom är väldigt lättåkta pga av rockern, behöver inte ha så mkt tyngd på "dalskida" utan det är bara att få upp lite fart så sköter skidorna resten!! Tycker dom är mkt skönare att åka på om man jämnför med ett par skidor med lite midja och vanligt spann. När man landar lite hårt så känns det ganska mkt eftersom skidan är platt under foten.
"När man landar lite hårt så känns det ganska mkt eftersom skidan är platt under foten." Och det skulle bero på med minimala jibrockern menar du, är det behagligt att landa platt om skidan istället har lite spann?
Låter som högst personliga erfarenheter som berättar mer om ditt tekniska kunnande än just skidans egenskaper.
Word!!kallebogren sa:jag har precis fått ett par revival! dom är sjukt sköna både i parken och offpist, fast offpisten skiter jag i, håller mig mest till parken. Dom svänger sjukt lätt pga rockern vilken gör det lätt att om man vill "carva". Ett solklart köp!+ att dom är stört snygga!
Du får lätt fäste, behöver inte trycka på så hårt för att få det...Lima-ko sa:Lättåkta kan jag köpa, det är dock de flesta skidor i denna kategorin så det är långt ifrån något speciellt.
Vad du menar med att man inte behöver ha så mkt tyngd på dalskidan får du nog dock klargöra!?
Det du upplever med spannet är nog högst marginellt.