Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2:s Tele jibb skidor??
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bmskier" data-source="post: 80621" data-attributes="member: 34508"><p>Dom är mer eller mindra exakt likedana som den senaste Seth Pistol och senaste Public Enemy. Hippy Stinx är lite styvare bak änn Seth Pistol, fast knappt möjligt att känna for dom flesta tror jag. Hippyn går schysst som alpinskida ochså <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Skidorna har träkärna och vanlig konstruktion forutom insertsne. Det går helt fint att borra hål i skidan for andre bindingsmonteringar om bare man inte borrar närmare änn 5mm ifrån insertsne.</p><p></p><p>Insertsmönstret passer G3 (for dom som gillar sånt...) och nyeste Rottefella R-serien. Om man fx har en R8 från förra året skal det gå att få tak i nya plater med extrahål som passer insertsne i Hippyn och Piste Pipe. Mycket bättre kontrol med R8 änn med G3.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bmskier, post: 80621, member: 34508"] Dom är mer eller mindra exakt likedana som den senaste Seth Pistol och senaste Public Enemy. Hippy Stinx är lite styvare bak änn Seth Pistol, fast knappt möjligt att känna for dom flesta tror jag. Hippyn går schysst som alpinskida ochså :) Skidorna har träkärna och vanlig konstruktion forutom insertsne. Det går helt fint att borra hål i skidan for andre bindingsmonteringar om bare man inte borrar närmare änn 5mm ifrån insertsne. Insertsmönstret passer G3 (for dom som gillar sånt...) och nyeste Rottefella R-serien. Om man fx har en R8 från förra året skal det gå att få tak i nya plater med extrahål som passer insertsne i Hippyn och Piste Pipe. Mycket bättre kontrol med R8 änn med G3. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2:s Tele jibb skidor??
Tillbaka
Topp