K2 Sidestash, finns de på internet i Europa?

xaedon

Ny medlem
Som rubriken lyder, finns de att beställa någonstans på internet, i längden 188cm, som skickar till Sverige? Beställde ett par från skidbutiken.com i slutet av oktober men det verkar ju vara bortkastad tid då de antagligen aldrig kommer skickas ut.

Priset skall alltså vara billigare än i affären (dvs. ca. 8000kr inkl. markon griffon-bindning). Annars kan jag ju lika gärna köpa i butik. Jag beställde för 4600kr på skidbutiken så det blir med högst sannolikhet ett högre pris än det, men ändå.

Tack på förhand!

Senast ändrad:
Sport-conrad har dem.
Ser dock ut som om dom bara har 174 inne just nu, maila och fråga.

Jag var i tagen att beställa den skidan, den längsta så mailade och frågade. Dem skulle vara inne i butiken om 3 veckor (gamla modellen) och det var för 4 veckor sedan. Så ring dem eller maila och kolla vad dem säger. Går på ca 3600 med griffon

Beställde mina från sport-conrad för cirka 3 veckor sedan och har dem i hallen nu... Står där väntar på att backarna runt omkring ska växa...

Precis från sport conrad, glömde säga de.

flarne var antagligen den som fick en av dem sista exemplaren i den leveransen beroende på längden förstås. Men fråga dem, borde vara inne snart

Kan belåtet tipsa om salomon gun annars om den finns kvar! har 188 modellen och i pisten går den riktigt bra, fartstabila och bra isgrepp. I offpist går den redigt bra, kvick i svängarna och tillräcklig bärighet! Billiga som tusan dessutom, riktigt kap

Fick mina Sidestash 181 från SC idag. Verkar som det går bra för Herr Conrad...

Tillbaka
Topp