Kåbdalis

• Trådstartare Trådstartare user73334
  • Start datum Start datum
U

user73334

Guest
Kåbdalis
Hörde idag att kåbdalis öppnar 27/10. Det är ju höstlov då så är riktigt sugen på att fara, ska nån annan också fara. Och jag undrar också om nån vet om det går bussar från piteå eller luleå till kåbdalis?

Senast ändrad:
Kåbdalis
Gå in på länstrafikens hemsida, www.ltnbd.se och sök där. Vet att det har gått bussar till kåbban från Luleå via Piteå. Fast jag tror det är en jävligt seg bussresa, det kan nog ta ett tag.

Kåbdalis
nja..det beror på vilken buss man tar... tar man den runt 09.45 tar resan bara 2½ timme vilket får räknas som rätt kort här uppe i norr ;)

Kåbdalis
E_Rockner sa:
Jag lånar tråden lite och frågar följande:

Är det någon som vet om Dundret i Gällivare kommer att öppna till helgen?
Detta skrev NSD idag. För er som som inte orkar läsa satsar de på öppning på söndag.
http://www.nsd.se/artikel.aspx?artid=74444

pontan sa:
Tarnaby.se är betydligt bättre! länk angående säsongstart http://www.tarnaby.se/Default.asp?oewCmd=3&id=19431&archiveid=172

Kåbdalis
nu har ju kåbdalis äntligen öppnat och jag hade planerat fara dit. Men jag undrar om det är nån som har varit där och åkt och vet om det finns några hopp eller boxar än ?

Kåbdalis
halfleif sa:
nu har ju kåbdalis äntligen öppnat och jag hade planerat fara dit. Men jag undrar om det är nån som har varit där och åkt och vet om det finns några hopp eller boxar än ?
Jag var där i helgen. Det var opistat överallt och ett rail var uppsatt. Dock så byggde många en del sköna BC kickers. Mkt puder :D Men hoppas dock att dom pistar till helgen..

Kåbdalis
Antmeister sa:
halfleif sa:
Jag var där i helgen. Det var opistat överallt och ett rail var uppsatt. Dock så byggde många en del sköna BC kickers. Mkt puder :D Men hoppas dock att dom pistar till helgen..
jo jag med, är inte precis en puderåkare men det kanske ändå är värt att fara dit. måste ta och testa min nya snowboardsetup. men det skulle ju vara härligt om dom skulle försöka fixa lite boxar å så.

Tillbaka
Topp