Kahalani Citycruiser

Kahalani Citycruiser
later som ett grymt paket!! skulle tipsa dig att kopa abec 11 grippins hjulen till den bradan.
dom ar 70mm hoga optimalt grepp for cruising.
kahalani citycruiser ar nog den lattaste cruiserbradan pa marknaden sa den blir latt att bara runt pa och snabbare att kicka fart med.

frakten ar gratis oxa om du bestaller for over 1000kr :).

lycka till.

snaken

Kahalani Citycruiser
Är nöjd ägare till en sådan. Den lätta vikten gör precis som snaken sa att man aldrig drar sig för att ta med sig brädan. Väger mindre än en handväska.

Har inte upptäckt några brister i varesig cruising eller lättare downhillåkning. Tycker dock att den är lite för hög och konvex för att köra extremt fort med. Blir lätt lite svajigt.

Hoppas det var till någon hjälp!

MvH

//Johan

Edit: Även jag kör på 180

Kahalani Citycruiser
Tjena!

Beställde en exakt sådan bräda fast abec 7 och randall 180 truckar. Ibörjan hade jag också tänkt mig randall 150 men faktiskt så var brädan gjord för 180 och det var bara att köra på det. Hjul valde jag Abec 11 Gumballs som jag är riktigt nöjd med riktigt bra fäste å även bra storlek.

Jag kan inte säga mer än att jag e super nöjd med brädan och precis som en annan sa här så är den extremt lätt så det är inget man skiter i att ta med bara för att den e tung. Själva brädan väger faktiskt ändast 800g! Hmm.. har faktiskt åkt i dom brantaste backarna som finns här och jag finner inget som helst problem. det är väl kanske att den är lite hög men annars så e den bra.

Lycka till med köpet! :D

Kahalani Citycruiser
Hehe jag och min polare beställde på samma gång så vi tänkte när vi hämta grejerna att vi skulle få gå hem till mig och skruva ihop allt men icke sa nicke, Allt va redan klart! Så vi slängde pappret som var på brädorna i närmaste soptunna och började sedan åka! :D

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp