Kamera köp!

Kamera köp!
jo den är bra . men jag hade köpt en nikon istället .. typ d50 eller d70 eller d80 eller d200! riktigt bra kameror till bra pris :D

Kamera köp!
a_j sa:
jo den är bra . men jag hade köpt en nikon istället .. typ d50 eller d70 eller d80 eller d200! riktigt bra kameror till bra pris :D
Jag råder dig till att börja använda kommatecken.

On-Topic:
Ser inte riktigt vad det är för en EOS. Men om du är nybörjare och bara ska fota för skojs skull så kanske Nikon D40 är en bra kamera. Jag fotar lite för skojs skull själv och har en D40X,Mycket bra kamera.

Kamera köp!
jag använder EOS 400D, kan vara den du har på bild, ser inte riktigt
tycker den är perfekt att börja med, lätt att lära sig använda
både canon och nikon gör bra kameror, men canons värsting sopar banan med nikons ;D
varesig du väljer canon eller nikon blir du nöjd, riktigt bra kameror allihop

Kamera köp!
emilsund sa:
Sigma är ett märke som gör objektiv ( och andra tillbehör) till de stora märkena canon nikon pentax.. osv.

så ja de fungerar, kolla på www.cyberphoto.se en riktitg bra sida, lätt att se vilka saker som passar till vilka kameror å så.

Jag hade sattsa på nikon..jag tycker canon är plastigare och inte samma kvalitéts känlsa.

d40x är het. ;)

Kamera köp!
Jo, Canon eos 350D tror jag att de är om de är de så är den bra!
Ett säkert köp!
Men jag hade köpt Nikon D50 eller Nikon D70 om jag vore du ;)

Kamera köp!
För att fota skidåkning skulle jag inte välja en Nikon D50 före Canon 350d då 350n klarar av att ta flera bilder i rad innan bufferten tar slut. Vet dock inte vem som går vinnande ur den striden mellan D70/80 och 400d. Men det är då en utav dom saker som jag värdesätter ganska högt om jag skulle köpa kamera.
Har nu en 350d och är väldigt nöjd

Kamera köp!
jo det e nog ett bra köp men jag hade hellre köpt en nikon pga. mkt bättre utbud av objektiv när man vill uppdatera sig
+ att nikon gör bättre kameror till bättre pris än canon ;P
d70, d70s, d80 och d200 är riktigt bra kameror till ett vettigt pris....

Kamera köp!
Canon gör skit sköna kameror. Skulle vilja vet lite mer vad det är för kamera. Själv just nu har jag en Canon EOS 400D mitt bästa kamera köp nånsin

Kamera köp!
emilsund sa:
Vad jag har förstått så har D40 ingen egen fokusmotor så den tar bara objektiv med egen fokusmotor. Vet inte hur det är med Sigmas 70-300 men det kan vara värt att kolla upp innan köp.

Tillbaka
Topp