Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kan bli tajt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skifahrer" data-source="post: 420168"><p>Det är så här. Jag älskar skidåkning utöver allt annat och jag hade tänkt göra en säsong i Alperna nästa säsong.</p><p></p><p>Jag går nu 3:an i gymnasiet och är 18 år.</p><p></p><p>Jag hade tänkt plugga efter gymnasiet och behöver veta lite med när man "vet" att det verkligen blir säsong m.m.</p><p></p><p>Jag menar, tänk om jag blir antagen till någon skola i september eller när det är, då blir det ju ingen säsong. </p><p></p><p>Men å andra sidan, om jag väljer säsong istället, vad ska jag hålla på med från april då jag räknar med att vara hemma igen, tills dess att skolsäsongen börjar? Jobb kan vara rätt svårt att få tag på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skifahrer, post: 420168"] Det är så här. Jag älskar skidåkning utöver allt annat och jag hade tänkt göra en säsong i Alperna nästa säsong. Jag går nu 3:an i gymnasiet och är 18 år. Jag hade tänkt plugga efter gymnasiet och behöver veta lite med när man "vet" att det verkligen blir säsong m.m. Jag menar, tänk om jag blir antagen till någon skola i september eller när det är, då blir det ju ingen säsong. Men å andra sidan, om jag väljer säsong istället, vad ska jag hålla på med från april då jag räknar med att vara hemma igen, tills dess att skolsäsongen börjar? Jobb kan vara rätt svårt att få tag på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kan bli tajt?
Tillbaka
Topp