Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kräv nya skidorjo_wel sa:lämnade in mina skidor på ommontering häromdan o nu monterade dom ena bindning 1 cm fel mot den andra och måste nu antagligen ommontera igen. blir altså 2 ommonteringar på ena skidan och 1 på andra detta måste påverka skidan styrka va?
Eh ja, instämmer helt..T3nggren sa:Kräv nya skidorjo_wel sa:lämnade in mina skidor på ommontering häromdan o nu monterade dom ena bindning 1 cm fel mot den andra och måste nu antagligen ommontera igen. blir altså 2 ommonteringar på ena skidan och 1 på andra detta måste påverka skidan styrka va?![]()
Ja dom har ju förstört dina skidor.. kan du ju säga iaf... nån kompensation måste du ju få!Jens8703 sa:Eh ja, instämmer helt..T3nggren sa:Kräv nya skidorjo_wel sa:lämnade in mina skidor på ommontering häromdan o nu monterade dom ena bindning 1 cm fel mot den andra och måste nu antagligen ommontera igen. blir altså 2 ommonteringar på ena skidan och 1 på andra detta måste påverka skidan styrka va?![]()