kan inte bestämma mig, vilka hörlurar?

rasmusericson

Aktiv medlem
Det ända som skiljer dom åt förutom utseendet är att dom andra har utbytabara sidokåpor. Därför tycker jag att du ska köpa dom DU tycker är snyggast.

Deespin sa:
Det ända som skiljer dom åt förutom utseendet är att dom andra har utbytabara sidokåpor. Därför tycker jag att du ska köpa dom DU tycker är snyggast.
men ja tycker båda är snygga :P de är de som är felet.. men om man kollar på där man ska ha öronen själva högtalarna så är dom ju inte lika? dom med utbytbara sidokåpor är lite större och lixom har typ ett hål ser de ut som s ögat ligger bättre? hmm! ;:D

Jag skulle ha tagit dom andra. Inte så mycket dyrare och såg skönare ut + att den följer med andra sidokåpor.

jag tycker dom orange är snyggast men ja måste säga dom snyggast skullecandy är ju rasta lurarna men ja vet skillnad på pris.

jag har 2 sånna o båda har gått sönder på höger 'hörlur' men det är bra ljud i dem och är fett sköna. och billig :)

men asså ja skulle tage dom oranga.. lr asså ja ska köpa dom nu snart tror ja.. men de e väll samma modell fasst olika färger.. "the icon" kollar man på "geek stuff" så ere ju exakt samma..

Senast ändrad:
jag vill också säga det, det är exakt samma modell! men dom är bra sköna och skönt ljud för så lite pengar.

Köp Koss Porta Pro istället =)
Bättre ljud och sitter sjukt mkt bättre på skallen än Skullcandy (Egna erfarenheter).

Dom är likadana, bara andra färger på dom. Har haft Skullcandy, då hade jag dom svarta. Men har bytit till ett par Koss Porta Pro, mycket skönare, och de är juh ett par sportlurar de också ;)

Lägg hellre till lite pengar och köp typ lowrider. Icon går väldigt lätt sönder och sitter inte jätte skönt.

Kommer kanske ifrån frågan lite, men hur är lowrider? funderar på ett par men vill ju inte köpa ett par bara för att de är snygg, vill ju ha bra ljud me...

Jonte88 sa:
Kommer kanske ifrån frågan lite, men hur är lowrider? funderar på ett par men vill ju inte köpa ett par bara för att de är snygg, vill ju ha bra ljud me...
Har tänkt på precis samma sak, tycker dom är sjuukt cleana men vet inte hur ljudet är i dem. hade inte tänk köpa jättedyra lurar så jag undrar om det är någon som vet hur ljudet är i dem?

De är faktist Jävligt bra ljud för dessa hörlurar, har ett par egna. Men jag kan också till lägga att de större lurarna har bättre ljud och mer bas, men de kanske inte är så konstigt ;) Personligen tycket jag båda lurarna var snyggare, men de rosa såg mycket grövre ut på nått sätt!

jag har ett par Sennheiser lurar
Ser ut ungefär som skullcandy iCon som du skicka länk på.
Fast med sjuukt grymt ljud, vet tyvär inte va modellen heter.
Går att klämma in under hjälmen lätt =)
men de e Sennheiser allafall :D

köp ett par skullcandy lowrider! jag har ett par skullcandy lowrider blue/white. fett sköna, snygga, du kan vika ihop dom. fast kanske inte det bästa ljuden men jag är inte så kräsen.
moj!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp