Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kan man åka skidor utan att helprioritera det?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KaitsuH" data-source="post: 1259049" data-attributes="member: 59050"><p>Jag tycker, att noboarding/snowsurfing kan vara något för framtiden. Jag är i varje fall mycket intresserad av det. Man behöver inte alls något stort berg, utan nästan varje kulle i Jämtland, eller bättre varje berg i Alperna räcker mycket väl till.</p><p></p><p>Jag har aldrig gillat pist åkning. Och jag har aldrig gillat mycket höga berg, jag har svårt att andas där. Kanske därför tyckte jag så mycket om Japan. (och St. Anton) Men det där noboarding, man behöver bara några hundra meter hög kulle och kan ha kul. </p><p>[MEDIA=youtube]B_T7SqQR9LQ:50[/MEDIA]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KaitsuH, post: 1259049, member: 59050"] Jag tycker, att noboarding/snowsurfing kan vara något för framtiden. Jag är i varje fall mycket intresserad av det. Man behöver inte alls något stort berg, utan nästan varje kulle i Jämtland, eller bättre varje berg i Alperna räcker mycket väl till. Jag har aldrig gillat pist åkning. Och jag har aldrig gillat mycket höga berg, jag har svårt att andas där. Kanske därför tyckte jag så mycket om Japan. (och St. Anton) Men det där noboarding, man behöver bara några hundra meter hög kulle och kan ha kul. [MEDIA=youtube]B_T7SqQR9LQ:50[/MEDIA] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kan man åka skidor utan att helprioritera det?
Tillbaka
Topp